امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی تویوتا کمری 2022

معرفی تویوتا کمری 2022

معرفی تویوتا کمری 2022

حدود یک سال از زمانی که تویوتا دستی بر سر و روی کمری جدیدش کشید، می‌گذرد. با وجود کاهش فروش سدان‌های سایز متوسط، ژاپنی‌ها نشان داده‌اند هم‌چنان به این بازار متعهد هستند. دقیقاً به همین خاطر است که تویوتا پرفروش‌ترین سدان خود را برای سال 2022 تا حدودی به‌روزرسانی کرده است.

”تغییرات تویوتا کمری 2022 بیشتر شامل افزایش تجهیزات و ارتقا آپشن‌های اضافی برای خودروست.“

نباید انتظار تغییرات چشم‌گیر در حد و اندازه یک فیس‌لیفت را از تویوتا کمری داشته باشید. مدل جدید بیشتر شامل افزایش تجهیزات و ارتقا آپشن‌های اضافی برای خودروست. بنابراین سوال این است که تویوتا چه چیزی به کمری 2022 خود افزوده؟

مهم‌ترین تغییری که به نظر می‌رسد، ارائه پکیج Nightshade برای مدل‌های هیبریدی است. این ست طراحی شامل رینگ‌های آلیاژی مشکی 18 اینچی، آنتن بال کوسه‌ای مشکی، تریم شیشه‌های دودی، لوگوی جدید، دستگیره‌های در مشکی براق و البته قاب جدید برای آینه‌های جانبی می‌شود.

شرکت در مجموع 5 تیپ برای کمری جدید در نظر گرفته است. یعنی XLE , LE , XSE , SE و البته نسخه نهایی Nightshade که براساس تیپ SE ساخته شده است.

معرفی تویوتا کمری 2022

برای مشتریانی که به مسائل ایمنی توجه می‌کنند، خبر خوب این است که تویوتا کمری 2022 به یک پکیج جذاب ایمنی مجهز شده که نسخه 2.5 از سیستم Toyota Safety Sence+ است. نور بالا اتوماتیک، رادار تابلوخوان، کروز کنترل تطبیقی و فناوری محدودکننده سرعت خودرو با سرعت اعلامی جاده‌ها از جمله ویژگی‌های این پکیج ایمنی هستند.

از نظر رفاهی آپشن‌های استاندارد دیگری نیز در دسترس است. مانند سیستم Rear Seat Reminder که قبل از پیاده شدن و بستن خودرو، در صورت باقی ماندن چیزی روی صندلی‌های عقب به راننده هشدار می‌دهد. در مدل‌های نهایی می‌توان سیستم تهویه مطبوع دوگانه و نمایشگر 7 یا 9 اینچی را هم سفارش داد.

ادامه مطلب
معرفی نسخه 70 سالگی تویوتا لندکروزر پرادو

مترجم : نیما حدادی

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *