تعمیر موتور و گیربکس اتوماتیک تویوتا و لکسوس

در قلب هر خودرو موتور آن جای دارد. موتور قطعه ای است که قدرت را ایجاد می کند و باعث حرکت ماشین می شود. درست مانند قلب انسان، موتور نیاز به نگهداری و مراقبت مناسب دارد. همانطور که با خودروی خود جاده ها را می رانید، موتور به طور طبیعی سایش پیدا می کند، مشکلی که شما را ناگریز نیازمند تعمیر می کند.

تیم تویوتا 724 با تعمیر موتور تویوتا، تعمیر موتور لکسوس، تعمیر گیربکس تویوتا و تعمیر گیربکس لکسوس بصورت تخصصی آماده سرویس دهی به همشریان محترم است.

تعمیرات موتور قابل اعتماد

مشکلات موتورها می تواند توسط تعدادی از متغیرها ایجاد شود – بعضی از آنها به راحتی تشخیص داده می شود، بعضی دیگر ساده نیستند. هنگامی که مشکلات به وجود می آیند، معمولا در زمان ناخوشایند است. در صورتی که موتور شما نیاز به تعمیر داشته باشد، ما در کالا سرویس می توانیم به سرعت تشخیص و تعمیر موتور خود را برای بازگشت شما در جاده ها انجام دهیم.

تعمیر موتور، خدمات و تعمیر و نگهداری

تسمه تایم (کمربند زمان بندی) بخشی از موتور است که نیاز به خدمات رایج ترین نیاز به خدمات و تعمیرات را دارد. تسمه تایم باید در 60 کیلومتری و دوباره در 100 کیلومتری بررسی شود.
نشت بنزین نشانه ای روشن از یک موتوری است که نیاز به تعمیرات دارد و تقریبا همیشه نتیجه مستقیم تعمیر و نگهداری ضعیف است. مهر و موم سخت و خشک می شوند و در مقابل از دست دادن مایعات محافظت نمی شوند. نشت می تواند منجر به خرابی فاجعه بار موتور شود.

بررسی دقیق این اجزاء موتور ممکن است مانع آسیب بیشتر یا خرابی موتور شود. دلایل زیادی وجود دارد که چرا موتورها کار خود را متوقف می کنند. این فقط می تواند یک بخش معیوب باشد که به آسانی جایگزین می شود و اغلب موتورها را نجات می دهد.

خدمات تویوتا 724

تعمیر موتور تویوتا 4 و 6 سیلندر

تخصص ما تعمیر انواع موتور های 4 و 6 سلیندر تویوتا با ابزار مخصوص و کادر مجرب می باشد.

تعمیر موتور لکسوس 4 و 6 سیلندر

تخصص ما تعمیر انواع موتور های 4 و 6 سلیندر لکسوس با ابزار مخصوص و کادر مجرب می باشد.

تعمیر موتور های 8 و 12 سیلندر تویوتا و لکسوس

غول های تویوتا دیگران نگران تعمیر و رفع عیب موتور خودرو خود نباشید. تعمیرگاه تخصصی موتور تویوتا در خدمت شما عزیزان.

تعمیر موتور دیزل تویوتا و لکسوس

عیب یابی و تعمیر تخصصی موتور های دیزل خودرو های ژاپنی و دارنده استانداردهای بین المللی و کاملا مجهز.

تعمیر موتور خورجینی

یکی از محبوب‌ترین ساختار سیلندرها در دنیای خودرو، موتورهای Vee یا خورجینی است. وجه تسمیه‌ی خورجینی اشاره به حالت مورب سیلندرها دارد که در دو طرف قرار می‌گیرند.

تعمیر موتور خطی

نام‌های دیگر این آرایش Straight یا InLine است. این نوع آرایش اشاره به موتورهایی دارد که سینلدرها درون آن به‌صورت عمودی و البته پشت سر هم قرار می‌گیرند.

رفع اررور‌ موتور تویوتا و لکسوس

گروه تویوتا 724 با بهره گیری از ابزارهای تخصصی و با قابلیت اتصال به شرکت سازنده امکان رفع تمامی ارور های موتور های تویوتا و لکسوس را فراهم کرده است.

تعمیر گیربکس تویوتا

تخصص ما تعمیر گیربکس تویوتا با ابزار مخصوص و کادر مجرب می باشد.( بخصوص گیربکس اتوماتیک)

تعمیر گیربکس لکسوس

تخصص ما تعمیر گیربکس لکسوس با ابزار مخصوص و کادر مجرب می باشد.(بخصوص گیربکس اتوماتیک)

فرایند کاری ما

تماس تلفنی و درخواست خدمات

ارجاع به واحد خدمات در محل یا اعزام به تعمیرگاه

حضور کارشناسان

حضور کارشناسان تویوتا 724 در محل شما جهت ارائه خدمات

تعمیرات ماشین

انجام خدمت مورد نیاز شما در محل یا در تعمیرگاه