امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی تویوتا کرولا کراس هیبرید 2023

معرفی تویوتا کرولا کراس هیبرید 2023

قیمت بنزین به بالاترین حد خود نزدیک شده است، اما تویوتا کرولا کراس هیبریدی مدل 2023 برای کمک از راه می‌رسد.

”سیستم هیبریدی نسل پنجم استفاده شده روی آن می‌تواند قدرت ترکیبی 194 اسب‌‌بخاری فراهم کند، که 25 اسب‌بخار بیشتر از مدل قبلی است. “

معرفی تویوتا کرولا کراس هیبرید 2023

کرولا کراس هیبریدی به گونه‌‌ای مقرون به صرفه و کم‌مصرف طراحی شده است، تا بتواند مشتریان سخت‌گیر را راضی کند. این خودرو در کارخانه مشترک تویوتا و مزدا در هانتسویل ایالت آلابامای آمریکا ساخته می‌شود و قرار است اواخر سال جاری میلادی به دست مشتریان برسد.

تویوتا اطلاعات زیادی از مشخصات فنی این خودرو منتشر نکرده است، اما می‌دانیم که سیستم هیبریدی نسل پنجم استفاده شده روی آن می‌تواند قدرت ترکیبی 194 اسب‌‌بخاری فراهم کند، که 25 اسب‌بخار بیشتر از مدل قبلی است. تویوتا کرولا کراس هیبریدی می‌تواند صفر تا صد را در 8 ثانیه طی کند. ژاپنی‌ها تاکید کرده‌اند که مصرف سوخت این خودرو به مراتب کمتر از ویرایش‌های پیشین تویوتا کرولا کراس است.

جزئیات تکمیلی هم‌زمان با عرضه اعلام می‌شود، اما از قبل آن می‌دانیم که کرولا کراس هیبریدی در 5 تریم مختلف ارائه می‌شود. در فول‌ترین تریم‌ها یعنی SE و XSE نمای بیرونی دو رنگ با سقف مشکی ارائه می‌شود. ازجمله رنگ‌های سفارشی در این تریم می‌توان به رنگ آبی Crush، قرمز متالیک بارسلونا و نقره‌ای سونیک اشاره کرد.

معرفی تویوتا کرولا کراس هیبرید 2023

همه مدل‌های 2023 شامل دستیار ویژه کمک راننده Safety Sense نسل 3 هستند. ازجمله ویژگی‌های خاص این فناوری می‌توان به سیستم تشخیص عابر پیاده با قابلیت رصد موتورسیکلت و عابر پیاده اشاره کرد. هم‌چنین در این نسخه تشخیص تقاطع و تشخیص خطوط به طرزی چشم‌گیر ارتقا یافته است. در این مدل‌ها کروز کنترل دینامیک با رادار، نور بالای خودکار و سیستم تشخیص علایم جاده‌ای نیز به صورت استاندارد نصب شده است.

ادامه مطلب
دست نوازش آرکتیک تراکس بر سر لندکروزر 300

مترجم : نیما حدادی

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *