امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی نمونه لگویی تویوتا لندکروزر

معرفی نمونه لگویی تویوتا لندکروزر

معرفی نمونه لگویی تویوتا لندکروزر

نماینده شرکت تویوتا در امارات متحده عربی، یک نمونه لگویی اندازه واقعی از نسل جدید لندکروزر را به معرض نمایش گذاشته است. این خودرو که با صرف 2688 ساعت زمان توسط 12 نفر و با بکارگیری بیش از 440 هزار آجر لگو ساخته شده، با رنگ سفید و در کنار یک نمونه واقعی به نمایش درآمده است.

”این لندکروزر با بکارگیری بیش از 440 هزار آجر لگو ساخته شده است.“طول و ارتفاع این خودروی لگویی به ترتیب 4.95 و 1.88 متر است، که با نمونه واقعی برابری می­‌کند، اما وزن آن برابر با 2050 کیلوگرم و به مراتب از خودروی واقعی سبک‌تر است. در مقام مقایسه بد نیست بدانید که وزن تویوتا لندکروزر با پیشرانه 3.5 لیتری توئین توربو شش سیلندر برابر با 3230 کیلوگرم اعلام شده است.

تویوتا لندکروزر لگویی از روز 15 نوامبر (24 آبان) در دوبی مال به معرض نمایش درآمده و تا 15 دسامبر (24 آذر) در این مکان حضور خواهد داشت.

معرفی نمونه لگویی تویوتا لندکروزر

معرفی نمونه لگویی تویوتا لندکروزر

ساخت نمونه لگویی با اندازه واقعی از خودروهای مختلف، سابقه طولانی دارد. غیر از لندکروزر، در سال 2021 شاهد ساخت نمونه­‌های لگویی از تویوتا سوپرا و لامبورگینی سیان FKP 37 از آجرهای پلاستیکی بودیم.

در نهایت بد نیست بدانید براساس تصمیم شرکت تویوتا، نسل جدید لندکروزر به ایالات متحده صادر نخواهد شد، اما لکسوس LX600 در دو نسخه استاندارد و F Sport (با قابلیت­‌های بیشتر آفرود) و البته به همراه انبوهی از امکانات رفاهی که از محصولات لکسوس انتظار می­رود، در این کشور به فروش خواهد رسید

ادامه مطلب
معرفی تویوتا تاکوزیلا

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *