امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 تبدیل تویوتا تاکوما به کمپر آفرود

تبدیل تویوتا تاکوما به کمپر آفرود

چه چیزی بهتر از یک پیکاپ غول‌آسا که تبدیل به موتورهوم شود؟ شرکت آمریکایی TruckHouse که متخصص ساخت این نوع وسایل نقلیه است جدیدترین پروژه خودرا تبدیل تویوتا تاکوما به کمپر آفرود اختصاص داده است. پروژه‌ای که در واقع روی تویوتا تاکوما TRD اجرا شده است.

”تراک‌هاوس قیمت پایه تویوتا تاکومای کمپر را 285 هزار دلار اعلام کرده است.“

شرکت تراک‌هاوس با تغییرات گسترده در سیستم تعلیق، طراحی کاملاً جدید اکسل عقب و نصب تایرهای حرفه‌ای 33 و 35 اینچی جان تازه‌ای به این ژاپنی بخشیده است. هم‌چنین در این محصول لوله تنفسی اسنورکل در کنار نردبان سافاری و تجهیزات روشنایی مخصوص آفرود دیده می‌شود. اما با این حال به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین تغییر این کمپر تقویت شاسی و کابین آن توسط کامپوزیت‌های تقویت‌شده فیبر کربن باشد.

شرکت سازنده می‌گوید این محصول با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری تزریق خلا تولید شده و نسبت به سایر کمپرهای سنتی مستحکم‌تر و البته سبک‌تر است.

اگرچه هنوز تصویر روشنی از داخل کابین این خودرو منتشر نشده ولی تراک‌هاوس می‌گوید در این قسمت از اجزای سبک و لوازم مخصوص سفر استفاده کرده است.

تبدیل تویوتا تاکوما به کمپر آفرود

تبدیل تویوتا تاکوما به کمپر آفرود

تویوتای فوق برای به حداکثر رساندن تجربه رانندگی در فضای باز، در قسمت کابین خود هفت پنجره دو جداره به سبک سافاری را تعبیه کرده است. به طرزی باورنکردنی در قسمت عقب آن نیز یک اتاقک غذاخوری Uشکل طراحی شده است.

طبق گفته سازنده در این موتورهوم فضای مناسبی برای استراحت و خواب چهار فرد بزرگسال فراهم آمده است. یک حمام و سرویس بهداشتی مجهز در کنار محلی برای نصب یک تلویزیون LED بزرگ از دیگر قابلیت‌های خودروی فوق است.

ادامه مطلب
رکوردشکنی تویوتا میرای

یکی از قابلیت‌های جذاب این تاکوما امکان استفاده از نور خورشید به منظور ذخیره انرژی الکتریکی است. اگرچه شرکت هنوز اطلاعاتی درباره میزان ذخیره باتری‌های لیتیومی آن منتشر نکرده است.

تراک‌هاوس قیمت پایه تویوتا تاکومای کمپر را 285 هزار دلار اعلام کرده است.

مترجم : نیما حدادی

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *