امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 تغییرات جدید برای تویوتا کمری 2023

تغییرات جدید برای تویوتا کمری 2023

تغییرات جدید برای تویوتا کمری 2023

تویوتا کمری را می­‌توان به جرات یکی از مشهورترین خودروهای جهان دانست، چراکه پای این سدان ژاپنی به معابر اکثر کشورها باز شده است. یکی از نکات جالب درباره این خودرو که شاید بسیاری افراد از آن بی‌خبر باشند این است که تویوتا کمری در برخی کشورها به نام دایهاتسو آلتیس به فروش می‌­رسد.

”در جهانی مملو از خودروهایی به رنگ سفید، مشکی یا نقره­‌ای، یک تویوتا کمری 2023 قرمز رنگ می‌تواند بسیار متفاوت به نظر برسد.“

مدل فعلی یعنی نسل هشتم تویوتا کمری از سال 2017 روی خط تولید قرار دارد. درحالی‌که برخی شایعات از برنامه تویوتا برای عرضه نسل جدید این خودرو حکایت می‌­کند، به نظر می­‌رسد که خودروساز ژاپنی برای انجام این امر چندان عجله ندارد. به همین دلیل بوده که تویوتا کمری و البته دایهاتسو آلتیس، برای سال جدید میلادی با رنگ جدید قرمز Emotional Red III عرضه شده­‌اند.

این رنگ جدید را می‌­توان طیف روشن‌تر از پوششی دانست که معمولا در خودروهایی همچون فراری مشاهده کرده­‌ایم. در جهانی مملو از خودروهایی به رنگ سفید، مشکی یا نقره­‌ای، یک تویوتا کمری 2023 قرمز رنگ می‌تواند بسیار متفاوت به نظر برسد.

 علاوه بر رنگ جدید قرمز Emotional Red III، مشتریان کمری و آلتیس می‌توانند روکش چرمی جدید به رنگ قهوه­‌ای را برای تزئین صندلی‌ها، بخش میانی داشبورد، پوشش داخلی درها و کنسول میانی سفارش دهند. سایر بخش‌های کابین با چرم مشکی روکش شده است.

تغییرات جدید برای تویوتا کمری 2023

اضافه شدن چند پورت USB-C در کابین، از دیگر تغییرات تویوتا کمری و دایهاتسو آلتیس مدل 2023 خواهد بود.

ادامه مطلب
حمله HKS به تویوتا GR86

تویوتا کمری 2023 در کشور ژاپن با قیمت 26.556 الی 35.575 دلار به فروش می‌­رسد. هنوز مشخص نیست که تویوتا کمری در بازارهای صادراتی نیز با موارد مذکور در بالا همراه خواهد شد یا خیر.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *