امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی تویوتا آوالون نایت شِید

معرفی تویوتا آوالون نایت شِید

معرفی تویوتا آوالون نایت شِید

پیش از خاتمه عرضه تویوتا آوالون در بازار ایالات متحده، خودروساز ژاپنی قصد دارد یک نسخه ویژه از این سدان بزرگ را با مدل 2022 به مشتریان معرفی کند. از نسخه نایت شِید ادیشن (Nightshade Edition) سخن می‌­گوییم.

”نسخه نایت شِید ادیشن، بر پایه تویوتا آوالون XSE هیبرید شکل گرفته است و با قیمت 41,724 دلار به فروش می‌­رسد.“

نایت شِید ادیشن بر پایه تویوتا آوالون XSE هیبرید شکل گرفته و در سه رنگ مشکی متالیک میدنایت، سفید صدفی Wind Chill و نقره‌­ای متالیک Celestial قابل سفارش است. علاوه‌براین، برخی جزئیات بدنه همچون روکش آینه­‌های جانبی، باله عقب، دستگیره درها، آنتن کوسه‌­ای، لوگوهای روی بدنه و رینگ‌های 19 اینچی نیز با رنگ مشکی تزئین شده است.

فضای کابین هم با رنگ مشکی تزئین شده است، تا با نام این نسخه در هماهنگی باشد. سقف شیشه‌­ای که در تریم‌­های لیمیتد، لیمیتد هیبرید و تورینگ نصب می­‌شود، در نایت شِید ادیشن هم وجود دارد. سیستم صوتی تویوتا با 8 بلندگو به صورت استاندارد نصب شده است، اما نمونه با قدرت 1200 وات و 14 بلندگو ساخت JBL هم قابل سفارش است. این سیستم در تریم‌های لیمیتد و تورینگ به صورت استاندارد نصب می­‌شود. نمایشگر لمسی 9 اینچی، یکی دیگر از امکانات رفاهی آوالون نایت شِید ادیشن است.

معرفی تویوتا آوالون نایت شِید

قیمت تویوتا آوالون 2022 با کمی افزایش نسبت به مدل قبلی روبرو شده، به طوری‌که قیمت پایه 150 دلار افزایش یافته است. البته با توجه به نصب سامانه ایمنی انحصاری تویوتا یعنی Safety System 2.5+ در تمام تریم‌های این خودرو، افزایش قیمت منطقی به نظر می‌­رسد. این سامانه مواردی همچون نوربالا خودکار، کروزکنترل همراه با رادار، هشدار خروج از خط با دستیار فرمان، حسگر تابلوخوان و برخی موارد دیگر را شامل می­‌شود. سنسور یادآور حضور سرنشین در صندلی عقب نیز در تمام تریم‌های آوالون به صورت استاندارد نصب می­‌شود.

ادامه مطلب
معرفی تویوتا کرولا کراس هیبرید 2023

قیمت تویوتا آوالون از 37,400 دلار برای تریم پایه یعنی XLE آغاز شده و تا 44,675 دلار برای لیمیتد هیبرید افزایش می­‌یابد. نسخه نایت شِید ادیشن هم با قیمت 41,724 دلار به فروش می‌­رسد.

معرفی تویوتا آوالون نایت شِید

تا پیش از تصمیم تویوتا برای خاتمه تولید آوالون، این خودرو در تاسیسات واقع در ایالت کنتاکی ساخته می­‌شد. قطع تولید مدل استاندارد، به معنای پایان حیات نسخه اسپرت این خودرو یعنی TRD نیز خواهد بود. لازم به‌ذکر است که آوالون همچنان به حضور خود در بازار چین ادامه می‌­دهد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *