امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی تویوتا پروباکس

معرفی تویوتا پروباکس

معرفی تویوتا پروباکس

در دورانی که شرکت‌های خودروسازی در به کارگیری فناوری­‌های گوناگون در محصولات خود با یکدیگر رقابت می­‌کنند، برخی افراد هستند که استفاده از یک خودرو به عنوان وسیله نقلیه عاری از فناوری را ترجیح می­‌دهند. تویوتا پروباکس برای این دسته افراد ساخته شده، خودرویی که نخستین بار در سال 2002 در ژاپن رونمایی شد. این محصول که بازار ون تجاری سبک را هدف قرار داده، در سال 2014 مورد بروزرسانی قرار گرفت.

”حتی اگر فرم بدنه تویوتا پروباکس را چندان دور از خودروهای امروزی ندانید، درباره قدیمی بودن کابین نمی‌توانید مخالفت کنید.“حتی اگر فرم بدنه تویوتا پروباکس را چندان دور از خودروهای امروزی ندانید، درباره قدیمی بودن کابین نمی‌توانید مخالفت کنید. طراحی داشبورد و صفحه نشان‌دهنده‌­ها بسیار ساده به نظر می­‌رسد، مخصوصاً که از نمایشگر مرکزی و حتی سیستم صوتی هم خبری نیست. البته مشابه این مورد را قبلاً در برخی محصولات دیگر تویوتا و یا حتی خودروهای ژاپنی دیگر مشاهده کرده‌­ایم، که به منظور کاهش هزینه­‌ها، بدون تجهیزات عرضه می‌­شوند.

تنظیم فن و دمای سیستم تهویه از طریق دو کنترل دایره‌­ای شکل انجام شده و اطلاعات مربوط به آن‌ها نیز در نمایشگر دیجیتال نارنجی به نمایش درمی­‌آید.

معرفی تویوتا پروباکس

درحال حاضر تویوتا پروباکس با پیشرانه­‌های 4 سیلندر 1.3 لیتری با 94 اسب‌­بخار قدرت، 1.5 لیتری با 107 اسب‌­بخار قدرت و 1.5 لیتری هیبرید عرضه می‌شود. همگی نسخه­‌ها به جعبه‌دنده CVT مجهز شده‌اند و بنابر درخواست مشتری به صورت دیفرانسیل-جلو یا چهار چرخ محرک به فروش می­‌رسند.

قیمت پایه تویوتا پروباکس برابر با 13,054 دلار تعیین شده که رقم کمی برای خودرویی در این رده محسوب می­‌شود، اما توجه داشته باشید که این خودرو از تجهیزات معمول هم بی­‌بهره مانده است. البته قیمت پروباکس در کامل‌ترین نسخه به 17,632 دلار افزایش می­‌یابد.

ادامه مطلب
معرفی تویوتا پرادو مات بلک ادیشن

بد نیست بدانید تریم GX این خودرو با شیشه بالابر برقی جلو، آینه­‌های جانبی تاشو و شیشه تیره با قیمت 15,670 دلار از ششم ژانویه در ژاپن عرضه خواهد شد.

معرفی تویوتا پروباکس

نکته مهم دیگر اینکه مجموعه­‌ای شامل زیرسپری جلو، چراغهای شفاف و رینگ‌های 14 اینچی با طراحی متمایز از برند زیرمجموعه تویوتا یعنی TRD نیز برای تویوتا پروباکس قابل سفارش است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *