امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 تیونینگ تویوتا لندکروزر توسط خان اینترنشنال

تیونینگ تویوتا لندکروزر توسط خان اینترنشنال

تیونینگ تویوتا لندکروزر توسط خان اینترنشنال

هرچند تویوتا لندکروزر سری 300 از زمان معرفی به نقل مجالس خودرویی تبدیل شده است، اما نسل قبلی این خودرو یعنی سری 200 که بین سال‌های 2007 تا 2021 روی خط تولید قرار داشت نیز همچنان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

”با توجه به تاخیر در تحویل نسل جدید لندکروزر و مشکلات دسترسی به این خودرو برای علاقمندان، یک نسخه متفاوت از نسل قبلی هنوز می­‌تواند برای بسیاری افراد وسوسه‌­انگیز باشد.“

به همین دلیل شرکت روسی خان اینترنشنال (Khann International) که البته ارتباطی با شرکت Project Kahn ندارد، نسخه خاصی از لندکروزر 200 را با لقب Expedition و با تاکید بر افزایش قابلیت‌­های آفرودی این خودرو معرفی کرده است. این شرکت واقع در مسکو که در ساخت کیت بدنه برای محصولات تویوتا و لکسوس تخصص دارد، اعلام نموده که لندکروزر Expedition را مطابق با خواسته­‌های مشتریان اهل استرالیا و خاورمیانه طراحی کرده است.

پنل‌­های بازطراحی شده بدنه، چهره­‌ای خشن و البته مدرن برای LC200 به همراه آورده و مواردی همچون سپر آفرود، جلوپنجره متفاوت، قطعات حفاظتی از جنس پلاستیک، نوار LED بالای لوگوی تویوتا، کاپوت متفاوت با ورودی‌­های هوا، گلگیرهای عریض، تایرهای چهارفصل با تایرهای مشکی، رکاب­‌های جانبی و اسنورکل در سمت راست بدنه را شامل می­‌شود.

تیونینگ تویوتا لندکروزر توسط خان اینترنشنال

در نمای عقب هم با سپر جدید با قطعات پلاستیکی و تایر زاپاس بدون روکش مواجه هستیم که نشان Khann روی آن نقش بسته، درحالی‌که رنگ نارنجی بدنه هم با تایرها و سایر قطعات مشکی تضاد زیبایی ایجاد کرده است.

شرکت Khann درباره تغییرات فنی و مشخصات پشرانه جزئیاتی اعلام نکرده است، اما غیر از تایرهای بزرگتر و افزایش ارتفاع بدنه، نشان V8 روی در صندوق از حضور پیشرانه 5.7 لیتری 8 سیلندر بنزین‌سوز یا 4.5 لیتری 8 سیلندر توربودیزل تویوتا در زیر کاپوت خبر می‌­دهد، که البته معلوم نیست مورد تقویت قرار گرفته یا خیر.

تیونینگ تویوتا لندکروزر توسط خان اینترنشنال

با توجه به تاخیر در تحویل نسل جدید لندکروزر و مشکلات دسترسی به این خودرو برای علاقمندان، یک نسخه متفاوت از نسل قبلی هنوز می­‌تواند برای بسیاری افراد وسوسه‌­انگیز باشد.

ادامه مطلب
معرفی تویوتا سکویا 2023

شرکت Khann International فعلاً از اعلام قیمت پکیج Expedition خودداری کرده، ولی از عرضه آن در آینده نزدیک خبر داده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *