امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی نسخه ویژه از تویوتا GR86 و سوبارو BRZ

معرفی نسخه ویژه از تویوتا GR86 و سوبارو BRZ

معرفی نسخه ویژه از تویوتا GR86 و سوبارو BRZ

دوقلوهای اسپرت و کوچک ژاپنی یعنی تویوتا GT86 و سوبارو BRZ در سال 2012 رونمایی شدند. با گذشت ده سال از این رویداد مهم، دو خودروساز ژاپنی تصمیم دارند نسخه ویژه‌­ای از این خودروهای دیفرانسیل-عقب نسبتاً ارزان را به مشتریان هموطن خود ارائه کنند.

”پس از گذشت ده سال از تولید تویوتا GT86 و سوبارو BRZ، خودروسازان ژاپنی تصمیم گرفته‌اند تا نسخه‌های ویژه از این دو خودرو را معرفی کنند.“

ابتدا به سراغ تویوتا GR86 برویم که در نسخه ویژه ده سالگی یا 10th Anniversary Limited با رنگ نارنجی Flame به علاقمندان معرفی شده است. البته یک رنگ مشابه با نام Solar Shift هم برای نسخه Special Edition از تویوتا GR86 در ایالات متحده پیشنهاد شده که تاحدی شبیه به نظر می‌­رسد.

یک نشان ویژه روی شیشه عقب و بالای پوشش داخلی درها به چشم می‌خورد، درحالی‌که دوخت روکشها نیز به رنگ نارنجی درآمده است.

سوبارو BRZ از نظر ظاهری به دوقلوی همسان خود شباهت کامل دارد، اما بدنه این خودرو با رنگ آبی صدفی WR تزئین شده و نشان روی در صندوق نیز به رنگ مشکی درآمده است.

هر دو خودروی اسپرت ژاپنی مثل همیشه از نظر فنی هم یکسان بوده و نیروی حرکتی خود را از پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری تنفس طبیعی با 232 اسب‌­بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور به دست می‌­آورند. این پیشرانه که به صورت اختصاصی برای بازار ژاپن درنظر گرفته شده است، نیروی خود را از طریق گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک به محور عقب انتقال می‌­دهد.

ادامه مطلب
معرفی تویوتا کمری 2022

تویوتا و سوبارو از 30 سپتامبر برای پذیرش سفارش نسخه ده سالگی از GT86 و BRZ آمادگی دارند، هرچند که سوبارو تصمیم دارد تنها 200 دستگاه از این نسخه ویژه را تولید کند.

قیمت پایه تویوتا GT86 با گیربکس دستی و خودکار به ترتیب 25.400 و 26.600 دلار تعیین شده است، درحالیکه سوبارو BRZ با قیمت 24.800 و 26 هزار دلار به فروش می‌­رسد.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *