امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 افزایش قیمت قابل‌توجه لکسس LS هیبرید ۲۰۲۱

افزایش قیمت قابل‌توجه لکسس LS هیبرید ۲۰۲۱

لکسوس LS خودروی ارزان‌قیمتی نیست و مدل LS هیبرید که ترکیبی از ویژگی‌های لوکس و راندمان بالاست قیمت بالاتری هم دارد. البته ژاپنی‌ها قیمت این مدل را برای سال ۲۰۲۲ افزایش داده‌اند به گونه‌ای که LS هیبرید ۲۰۲۱ هم‌اکنون ۱۰۵۲۰ دلار گران‌تر از مدل سال پیش خود می‌باشد.

کارز دایرکت پس از مشاهده یکی از بولتن‌های مخصوص نمایندگی‌های لکسوس LS 500h این خبر را منتشر ساخته است. باید گفت LS 500h 2021 قیمت پایه ۹۱۵۲۵ دلاری دارد که ۱۰۴۹۰ دلار بیشتر از قیمت ۸۱۰۳۵ دلاری مدل سال ۲۰۲۰ می‌باشد. انتخاب سیستم چهار چرخ محرک نیز ۳۲۵۰ دلار دیگر بر قیمت افزوده و باعث می‌شود قیمت این خودرو ۱۰۵۲۰ دلار بیشتر از مدل چهار چرخ محرک سال ۲۰۲۰ باشد.

اما آن‌گونه که کارز دایرکت می‌گوید دلیل خوبی برای افزایش قابل‌توجه این خودروی لوکس وجود دارد. یکی از سخنگوهای لکسوس می‌گوید این افزایش قیمت به خاطر اضافه شدن تجهیزات استاندارد بیشتر به LS هیبرید ۲۰۲۱ بوده است. پکیج آپگرید کابین که سال پیش به‌صورت سفارشی در دسترس بود حالا به‌صورت استاندارد وجود دارد و به این لیست باید پایش محیطی پانورامیک، سیستم تعلیق بادی، سیستم صوتی مارک لوینسون، رینگ‌های ۲۰ اینچی پریمیوم و غربیلک فرمان چوبی را اضافه کرد.

یک محاسبه مختصر نشان می‌دهد که لیست تجهیزات افزوده شده به این خودرو قیمت ۱۰۳۸۰ دلاری دارند. به نظر می‌رسد که این افزایش قیمت توجیه شده اما مقایسه افزایش قیمت نسخه هیبریدی LS با مدل‌های استاندارد نشان می‌دهد که تفاوت از زمین تا آسمان است.

قیمت لکسوس LS 500 2021 که دارای ظاهر به‌روزتر و نمایشگر جدید سیستم اطلاعات سرگرمی و برخی ریزه‌کاری‌های دیگر است تنها ۵۵۰ دلار نسبت به مدل سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است.

ادامه مطلب
نسل جدید لکسوس NX رونمایی شد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *