امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی خانواده تویوتا کراون

معرفی خانواده تویوتا کراون

معرفی خانواده تویوتا کراون

نسل جدید تویوتا کراون تنها 25 درصد از داستان Crown را تشکیل می‌دهد. زیرا سه مدل دیگر عرضه خواهد شد؛ اسپرت، سدان و استیت. این مدل‌ها به روی صحنه آمده‌اند تا در طول رویداد اختصاصی در ژاپن، کنار نسل جدید تویوتا کراون قرار بگیرند. این مجموعه نسل شانزدهم Crown محسوب می‌شوند‌.

”تویوتا برای اولین بار قصد دارد که با معرفی این طیف گسترده، Crown را در 40 کشور جهان عرضه کند‌.“

در حال حاضر تویوتا تنها طراحی خارجی این سه خودرو را در معرض دید عموم قرار داده و شیشه‌های هر سه آن‌ها کاملاً سیاه است. ممکن است فضای داخلی آن‌ها هنوز آماده نباشد و یا تویوتا نخواهد آن را در این زمان رونمایی کند.

خودرو قرمز رنگ، Crown Sport نام دارد و یک کراس‌اور جمع‌و‌جور با در عقب، به جای در صندوق مدل بزرگ‌تر است. مدل Crown Sedan در واقع جایگزینی برای نسل پانزدهم Crown فعلی است که از سال 2018 در ژاپن به فروش می‌رسد.

تویوتا کراون استیت

تویوتا می‌گوید که Crown Estate یک شاسی‌بلند کاربردی است که صندلی‌های آن کاملاً تا می‌شوند و فضایی صاف و وسیع را ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد که این خودرو تقریباً ابعادی نزدیک به نسل جدید تویوتا کراون دارد که اواخر امسال به ایالت متحده می‌رود.

این که تویوتا معتقد است جایی برای نسخه شاسی‌بلند در مدل سنتی‌ وجود دارد، جالب است. شما به راحتی می‌توانید لوگو لکسوس را، بدون این که بد به نظر برسد، روی این خودرو نصب کنید. هر چهار خودرو یک لوگو سفارشی Crown را در بخش جلو خود دارند.

معرفی خانواده تویوتا کراون
تویوتا کراون اسپرت

تویوتا برای اولین بار قصد دارد که با معرفی این طیف گسترده، Crown را در 40 کشور جهان عرضه کند‌. این شرکت تخمین می‌زند که سالانه حدود 200 هزار دستگاه خودرو بفروشد. هر چهار مدل، تا اوایل سال 2024 در دسترس خواهند بود. این خودروها بر اساس پلتفرم TNGA عرضه خواهند شد و تویوتا قول می‌دهد که کیفیت آن در سطح پرچمداران باشد.

ادامه مطلب
دست نوازش آرکتیک تراکس بر سر لندکروزر 300

مترجم : مریم سادات نوری

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *