امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 گرامیداشت تولید 50 میلیون دستگاه تویوتا کرولا

گرامیداشت تولید 50 میلیون دستگاه تویوتا کرولا

گرامیداشت تولید 50 میلیون دستگاه تویوتا کرولا

شرکت تویوتا موفق شده در فاصله 55 سال یعنی از 1966 تا 2021، 50 میلیون دستگاه از مدل کرولا را تولید کند. به منظور گرامیداشت این نقطه عطف مهم در حیات پرفروش‌ترین خودروی جهان، نسخه ویژه 50 million edition از کرولا در وطن تویوتا، یعنی ژاپن عرضه شده است.

”این نسخه خاص در هر سه فرم تویوتا کرولا یعنی سدان چهار در، پنج در هاچ‌بک (کرولا اسپرت) و استیشن‌واگن (کرولا تورینگ) در ژاپن قابل سفارش است“

این نسخه خاص در هر سه فرم تویوتا کرولا یعنی سدان چهار در، پنج در هاچ‌بک (کرولا اسپرت) و استیشن‌واگن (کرولا تورینگ) قابل سفارش است، که البته در برخی جزئیات تفاوت دارند. مثلاً رینگ‌های سدان و استیشن‌واگن 17 اینچی آلومینیومی با تایرهای 215/45R17 است، درحالی‌که در مدل هاچ‌بک با رینگ‌های 16 اینچی با تایرهای 205/55R16 مواجه هستیم، هرچند ظاهر هر دو مدل با مشکی مات تزئین شده است.

روکش مشکی براق باله عقب، نشان 50 Million Edition روی گلگیرهای جلو و اجزای جلوپنجره، نقاط تمایز این نسخه با نمونه­‌های استاندارد خواهد بود.

براساس اعلام سازنده، رنگ‌های خاکستری Slate متالیک، سفید صدفی Mica، نقره‌­ای Precious، مشکی Attitude میکا، مشکی میکا و بژ ارتشی Army Rock برای تزئین بدنه این نسخه قابل سفارش است. برخی از این رنگ‌ها به صورت استاندارد در ترکیب با سقف مشکی عرضه می‌­شود.

گرامیداشت تولید 50 میلیون دستگاه تویوتا کرولا

گرامیداشت تولید 50 میلیون دستگاه تویوتا کرولا

در کابین این نسخه هم با نشان 50 Million Edition در نقاط مختلف، روکش چرم با کیفیت با دوخت قرمز، نارنجی یا طلایی، خاصیت ضد الکتریسیته ساکن روکش صندلی­‌ها، نمایشگر لمسی 9 اینچی اطلاعات سرگرمی، 6 بلندگو، سیستم تصفیه هوا و مجموعه سامانه ایمنی ADAS روبرو هستیم.

ادامه مطلب
اولین نگاه به اعضای خانواده bZ

نسخه 50 میلیونی تویوتا کرولا به سامانه هیبرید شامل پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی مجهز شده که در مجموع 121 اسب­‌بخار قدرت را از طریق جعبه‌دنده CVT به محور جلو انتقال می‌­دهد. برای مدل‌های سدان و استیشن می­‌توان سامانه چهار چرخ محرک E-Four را نیز سفارش داد.

تویوتا کرولا 50 Million Edition در بازار ژاپن و در سه فرم اتاق هاچ‌بک، سدان و استیشن به ترتیب با قیمت 24,771، 24,818 و 25,248 دلار به فروش می­‌رسد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *