امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 تویوتا کرولا کراس مخصوص بازار ژاپن

تویوتا کرولا کراس مخصوص بازار ژاپن

تویوتا کرولا کراس مخصوص بازار ژاپن

تویوتا کرولا به عنوان محبوب‌ترین خودروی جهان تاکنون در تیراژ بیش از 50 میلیون دستگاه و در چند فرم متفاوت بدنه تولید شده است. با توجه به محبوبیت روزافزون خودروهای شاسی­‌بلند، تویوتا هم به فکر عرضه نسخه کراس‌­اور از این خودروی محبوب افتاد و در اواسط تابستان 2020 ، کرولا کراس را معرفی نمود.

” شاهد معرفی نسخه مخصوص بازار ژاپن از کرولا کراس هستیم، که در جزئیاتی مانند طراحی چراغ‌های جلو، لوگوی کرولا و افزایش عرض جلوپنجره، با نسخه بازار جهانی تفاوت دارد.“

این خودرو ابتدا در تایلند رونمایی شد، جایی که به عنوان یکی از پایگاه‌­های مهم تولید محصولات این خودروساز ژاپنی شناخته می‌­شود. مدتی پیش هم مشخصات کرولا کراس مخصوص بازار آمریکا منتشر شد.

اکنون شاهد معرفی نسخه مخصوص بازار ژاپن از کرولا کراس هستیم، که در جزئیاتی مانند طراحی چراغ‌های جلو، لوگوی کرولا در بالای جلوپنجره و افزایش عرض جلوپنجره و گرافیک جدید چراغ‌های LED عقب، با نسخه بازار جهانی این خودرو تفاوت دارد. لازم به ذکر است که لوگوی کرولا که بالاتر به آن اشاره شد، در نسخه سدان، هاچ‌بک و استیشن این خودرو نیز نصب می‌شود.

طراحی نمای جانبی و همچنین فضای کابین تویوتا کرولا کراس بازار ژاپن با سایر نمونه­‌ها تفاوتی ندارد.

تویوتا کرولا کراس مخصوص بازار ژاپن

تویوتا کرولا کراس در بازار ژاپن به پیشرانه هیبرید 1.8 لیتری مجهز شده است، که بنابر سفارش مشتری به سامانه چهار چرخ محرک متصل می‌­شود. در تریم E-Four، چیدمان میل پیچشی سیستم تعلیق عقب با دوبل جناغی تعویض می‌شود.

اما افرادی که از ظاهر نسخه استاندارد تویوتا کرولا کراس راضی نباشند، می‌توانند به یک تیونر ژاپنی به نام مودلیستا (Modellista) مراجعه کنند که مجموعه­‌ای وسیع از لوازم جانبی شامل سپر جلو با طرح متفاوت، رکاب­‌های جانبی، لبه گلگیرهای همرنگ بدنه، رینگ‌های 17 و 18 اینچی با طرح‌های متفاوت و قطعاتی برای تزئین فضای کابین را پیشنهاد می‌­کند.

ادامه مطلب
معرفی نسخه GR Sport از تویوتا کرولا کراس

تویوتا کرولا کراس مخصوص بازار ژاپن

تویوتا کرولا کراس مخصوص بازار ژاپن

قیمت پایه نسخه تویوتا کرولا کراس در بازار ژاپن در حدود 18,150 دلار تعیین شده است، که تا 29,100 دلار برای تریم پرچمدار Z با پیشرانه هیبرید و سامانه چهارچرخ محرک افزایش می­‌یابد.

بد نیست بدانید امکان خرید این خودرو در بازار ژاپن از طریق سرویس Kinto One با پرداخت ماهانه تنها 250 دلار فراهم شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *