امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 پیکاپ‌های فورد و تویوتا در نسکار 2022

پیکاپ‌های فورد و تویوتا در نسکار 2022

شرکت تویوتا که از سال 2004 تاکنون در مسابقات نسکار تراک حضور داشته و یازده عنوان پیروزی را نیز به دست آورده، از نمونه جدید تاندرا TRD Pro ویژه شرکت در این رقابت رونمایی کرده است. این خودرو از فوریه سال آینده وارد عرصه رقابت خواهد شد.

”نخستین مسابقه این خودروها در فوریه 2022 در پیست بین‌المللی دیتونا خواهد بود.“

خودروساز ژاپنی قصد دارد با شش تیم و ده راننده در این دوره از رقابت نسکار تراک حاضر شود.

آقای پل دلشال (Paul Doleshal) مدیر بخش خودروهای مسابقه­‌ای تویوتا در شمال آمریکا نیز از اهمیت مسابقات نسکار تراک برای این شرکت در جهت کسب توامان افتخار و تجربه سخن گفته و شباهت ظاهری تاندرا TRD Pro حاضر در مسابقات با نمونه استاندارد موجود در نمایندگی­‌ها را امری جالب دانسته است.

شرکت فورد هم بی‌کار ننشسته و نماینده خود در مسابقه نسکار تراک 2022 یعنی F-150 را در مرکز فنی خودروهای اسپرت فورد در ایالت کارولینای شمالی مورد چندین مورد بروزرسانی قرار داده تا برای حضور در رقابت حاضر باشد. غیر از تغییرات فنی، کاپوت خودرو هم با نمونه کامپوزیت تعویض شده، ولی چهره آن به عنوان یک F-150 همچنان قابل شناسایی است.

پیکاپ‌های فورد و تویوتا در نسکار 2022

نماینده فورد نیز نخستین حضور خود را در فوریه 2022 در پیست بین‌المللی دیتونا تجربه خواهد کرد. بد نیست بدانید فورد F-150 از زمان معرفی در سال 1995 تاکنون، موفق به کسب 107 عنوان پیروزی شده ضمن­‌این‌که رانندگان این خودرو در سال‌های 2000 و 2019 نیز به عنوان راننده برتر رقابت شناخته شده‌اند.

آقای مارک راشبروک مدیر بخش جهانی خودروهای اسپرت فورد ضمن اشاره به پیشتازی فورد در معرفی نماینده خود در نسکار نسبت به سایر رقبا، سابقه درخشان F-150 در مسابقات را مورد تقدیر قرار داده است.

ادامه مطلب
تویوتا کرولا کراس مخصوص بازار ژاپن

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *