امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 تولید مجدد قطعات لندکروزر سری 40 از سوی تویوتا

تولید مجدد قطعات لندکروزر سری 40 از سوی تویوتا

تولید مجدد قطعات لندکروزر سری 40 از سوی تویوتا

لندکروزر یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت تویوتا محسوب می‌شود و برخی از نسل‌های آن، مانند سری 40، تقریباً یک ربع قرن در بازار حضور داشتند. تویوتا تولید سری 40 را در سال 1984 متوقف کرد؛ اما همچنان تا سال 2001 در کشور برزیل تحت عنوان Bandeirante با پیشرانه‌های مرسدس و تویوتا، به حیات خود ادامه داد.

”تویوتا با راه‌اندازی این پروژه، قصد دارد خودروهای کلاسیک بیش‌تری را به جاده‌ها بازگرداند. “اکنون تویوتا برای مالکان J40 خبری خوش دارد؛ به مناسبت 70‌امین سالگرد مدل لندکروزر، برخی از قطعات و اجزای این شاسی‌بلند را دوباره تولید می‌کند. این کار بخشی از پروژه قطعات  GR Heritage است، که شامل تولید قطعات یدکی برای خودروهای دیگری نظیر A70 و A80 سوپرا و 2000GT می‌شود.

تویوتا نظرسنجی‌‌هایی را بین نمایندگی‌های لندکروزر و نمایندگان طرفداران آن در سراسر جهان، اجرا کرد تا تشخیص دهد که کدام قطعات موردنیاز است و تولید کند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، بیش‌ترین درخواست برای موتورها، سیستم انتقال قدرت و سیستم اگزوز است که همه‌ی آن‌ها تحت عنوان قطعات میراثی، اوایل سال آینده ارائه می‌شود‌.

تویوتا تمامی جوانب را در نظر گرفته و فرمی را روی وبسایت خود قرار داده تا مالکان بتوانند از این طریق، برای قطعات اضافی مورد نیاز سری 40 خود درخواست دهند.

تولید مجدد قطعات لندکروزر سری 40 از سوی تویوتا

تولید مجدد قطعات لندکروزر سری 40 از سوی تویوتا

لندکروزر سری 70 ، یکی دیگر از خودروهای محبوب تویوتاست که با وجود 37 ساله شدن، همچنان تولید می‌شود و برای سال 2022 نیز به روز خواهد شد تا ایمنی آن افزایش یابد. به همین خاطر، این خودروساز ژاپنی، به فکر تولید قطعات سری 70 نیز هست.

ادامه مطلب
معرفی تویوتا تاندرا 2022

تویوتا با راه‌اندازی این پروژه، قصد دارد خودروهای کلاسیک بیش‌تری را به جاده‌ها بازگرداند. چرا که می‌داند بسیاری از این خودروها به دلیل کمبود قطعات در حال خاک خوردن هستند. این اولین باری است که لندکروزر نیز در این طرح گنجانده شده و تویوتا قصد دارد براساس بازخورد و استقبال مالکان، دسترسی به قطعات را توسعه دهد.

مترجم : مریم سادات نوری

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *