امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی تویوتا هایلندر برنز ادیشن

معرفی تویوتا هایلندر برنز ادیشن

معرفی تویوتا هایلندر برنز ادیشن

تویوتا اقدام به معرفی نسخه Bronze Edition از تویوتا هایلندر هیبرید 2022 نموده تا چهره زیباتری از این کراس‌­اور را به نمایش بگذارد. فروش این مدل از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد ولی فعلاً درباره قیمت آن خبری اعلام نشده است.

تویوتا هایلندر هیبرید Bronze Edition به تجهیزاتی مجهز شده که معمولاً در تریم‌های کامل‌تر این خودرو نصب می­‌شود.“این خودرو در دو نسخه دیفرانسیل جلو یا چهارچرخ محرک و با یکی از رنگ‌های خاکستری سیمانی یا ویند چیل مرواریدی قابل انتخاب است. بد نیست بدانید رنگ اول منحصراً برای Bronze Edition درنظر گرفته شده درحالی‌که رنگ دوم از سال جدید میلادی برای تمامی تریم‌های هایلندر قابل سفارش است. صرف‌نظر از رنگ بدنه، رینگ‌های 18 اینچی پنج پره به رنگ برنز هم برای تویوتا هایلندر Bronze Edition ارائه می‌­شود.

اما در فضای داخلی با تغییرات بیشتری نسبت به تریم استاندارد مواجه هستیم که شامل دوخت برنز رنگ پوشش‌ها، نوار برنزی رنگ در بخش میانی روکش صندلی­‌ها و نشان برنزی روی کفپوش، پارکابی و روکش فضای بار می­‌شود.

معرفی تویوتا هایلندر برنز ادیشن

تویوتا هایلندر هیبرید Bronze Edition به تجهیزاتی مجهز شده که معمولاً در تریم‌های کامل‌تر این خودرو نصب می­‌شود. در صندوق برقی، برف­‌پاک‌کن­‌های حساس به باران، دوربین دید عقب، خروجی برق 1500 وات، چراغ‌های زیرپایی با لوگوی Highlander، نورپردازی داخلی و تنظیم برقی ده‌گانه صندلی راننده، مهمترین موارد قابل اشاره هستند.

معرفی تویوتا هایلندر برنز ادیشن

با سفارش تریم XLE و بالاتر، برخی موارد دیگر همچون تنظیم برقی صندلی سرنشین هم به فهرست تجهیزات اضافه می­‌شود.

تویوتا هایلندر Bronze Edition از نظر فنی تغییری نداشته و همچنان به پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر با نیروی کمکی هیبرید مجهز است که 243 اسب­‌بخار قدرت در اختیار این خودرو قرار می­‌دهد. مصرف سوخت ترکیبی نسخه دیفرانسیل-جلو از هایلندر هیبرید برابر با 6.5 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است. این رقم برای نسخه چهارچرخ محرک به 6.7 لیتر افزایش می­‌یابد .

ادامه مطلب
تویوتا فوررانر 40 ساله شد

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *