امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی تویوتا فورچونر نسخه GR Sport

معرفی تویوتا فورچونر نسخه GR Sport

معرفی تویوتا فورچونر نسخه GR Sport

شرکت تویوتا در فوریه 2019 از برنامه‌­ریزی برای عرضه نسخه اسپرت از تمام محصولات در حال عرضه این برند خبر داد. البته سری GR مدتی قبل از این اطلاعیه و از سپتامبر 2017 در بازار ژاپن حضور پیدا کرده بود.

”از آنجایی که با عضوی از سری GR Sport روبرو هستیم، تغییرات اعمال شده تنها به موارد ظاهری محدود شده است. “

قرار است سری محصولات اسپرت تویوتا در سه رده GR Sport ،GR و GRMN عرضه شود. بد نیست بدانید سوپراسپرت هیبرید تویوتا که قدرتی در حدود هزار اسب بخار دارد، در بالاترین جایگاه در این میان این محصولات قرار خواهد گرفت.

با گسترش تعداد اعضای خانواده GR، اکنون نسخه GR Sport از مدل شاسی‌بلند فورچونر هم قدم به عرصه گذاشته است. این مدل که از سال 2004 به جمع محصولات تویوتا وارد شده و اکنون در ششمین سال از عمر نسل دوم خود بسر می­‌برد را می­‌توان به عنوان همتای شاسی‌­بلند برای پیکاپ هایلوکس بشمار آورد.

نسخه GR Sport از این خودروی شاسی مستقل این هفته در اندونزی رونمایی شد تا جایگزین فورچونر TRD Sportivo شود. از آنجایی که با عضوی از سری GR Sport روبرو هستیم، تغییرات اعمال شده برخلاف اعضای سری GR و GRMN تنها به موارد ظاهری محدود شده است.

معرفی تویوتا فورچونر نسخه GR Sport

نیروی محرکه تویوتا فورچونر GR Sport از پیشرانه 2.7 لیتری 4 سیلندر بنزین‌سوز تامین می‌شود که 161 اسب‌­بخار قدرت و 242 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. البته طرفداران پیشرانه‌های دیزل می‌­توانند نمونه توربودیزل 2.4 لیتری با 147 اسب­‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور را نیز انتخاب نمایند. نیروی پیشرانه در این نسخه از فورچونر از طریق جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک به محور عقب منتقل می­‌شود بنابراین با یک خودروی 4×2 روبرو هستیم.

ادامه مطلب
معرفی تویوتا یاریس GT7 ادیشن

غیر از فورچونر، تویوتا مدل‌های یاریس، راش، ولوز و آگیا را نیز با نشان GR Sport برای عرضه در بازار خودروی اندونزی مهیا کرده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *