امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی تویوتا سوپرا نسخه 35 سالگی

معرفی تویوتا سوپرا نسخه 35 سالگی

معرفی تویوتا سوپرا نسخه 35 سالگی

35 سال از عرضه‌ تویوتا سوپرا می‌گذرد و برای بزرگداشت این رویداد، تویوتا Gazoo Racing نسخه‌‌ ویژه‌ای از این خودرو را معرفی کرده است، که در تیراژ 35 دستگاه ساخته خواهد شد.

”قیمت تویوتا سوپرا نسخه 35امین سالگرد در ژاپن از 59,293 دلار برای مدل SZ-R، و 71,088 دلار برای مدل RZ، آغاز می‌شود.“

این نسخه ویژه بر اساس مدل‌های RZ (پیشرانه 3 لیتری) و SZ-R (پیشرانه 2 لیتری) شکل گرفته است. طبق گفته تویوتا، مدل RZ 35th Anniversary Edition با رنگ بدنه خاکستری مات Storm Gray و کابینی با صندلی‌های چرم اصل ارغوانی رنگ، عرضه می‌شود. مدل SZ-R 35th Anniversary Edition همراه با ترمز‌های اسپرت با کالیپرهای قرمز رنگ، آینه‌های مشکی مات، پدال‌های اسپرت و صندلی‌های چرم آلکانترا قرمز، عرضه می‌شود. خریداران می‌توانند این مدل را در رنگ مورد علاقه خود، از جمله زرد روشن، سفارش دهد‌.

برای هر دو مدل یاد شده، رینگ‌های آلومینیومی 19 اینچی مشکی مات در نظر گرفته شده و داشبورد سمت سرنشین جلو، با پوششی از جنس فیبرکربن و پلاک 35th-anniversary تزئین شده است.

معرفی تویوتا سوپرا نسخه 35 سالگی

تویوتا اعلام کرده که مشتریان ژاپنی باید بین تاریخ 6 تا 31 ماه آگوست، درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنند. سپس در تاریخ 7 سپتامبر، تعداد 35 درخواست را طبق قرعه انتخاب کرده و سفارش‌ها نهایی می‌شوند.

قیمت تویوتا سوپرا نسخه 35امین سالگرد در ژاپن از 59,293 دلار برای مدل SZ-R، و 71,088 دلار برای مدل RZ، آغاز می‌شود. تویوتا درباره‌ تعداد هر مدل از زیرمجموعه این نسخه‌ ویژه چیزی نگفته است؛ اما قبلاً اشاره کرده بود که 27 دستگاه از یک نسخه ویژه سوپرا RZ را در رنگ خاکستری مات Storm Gray، خواهد ساخت‌. اگر این موضوع به نسخه 35امین سالگرد مربوط باشد، پس تنها 8 دستگاه از مدل SZ-R را تولید خواهد کرد.

ادامه مطلب
تویوتا لندکروزر سری 70 به آفریقا رفت

مترجم : مریم سادات نوری

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *