امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی تویوتا سی‌ینا نسخه وودلند

معرفی تویوتا سی‌ینا نسخه وودلند

معرفی تویوتا سی‌ینا نسخه وودلند

نسخه جدید مینی‌ون دوست‌داشتنی تویوتا سی‌ینا – Sienna – به مدل 2022 رسید. نسخه جدید که با اسم Woodland Special Edition شناخته می‌شود، خودرویی دسته‌جمعی برای مسیرهای خارج‌ جاده‌ای نشان می‌دهد.

”تویوتا در ویرایش وودلند سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک را به صورت استاندارد و پیش‌فرض تعبیه کرده است.“کاملاً مشخص است که تویوتا قصد نداشته ویرایش جدید سی‌ینا تفاوت عمیقی با نسخه استاندارد آن داشته باشد. به همین دلیل است که در طراحی بیرونی بزرگ‌ترین تغییری که می‌بینیم، رنگ جدید خاکستری موسوم به سیمانی و المان‌های مشکی روی جلوپنجره، چراغ‌ها، ریل سقفی و اسم مشکی SIENNA است.

تویوتا در ویرایش وودلند سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک را به صورت استاندارد و پیش‌فرض تعبیه کرده است. هم‌چنین با افزایش چند سانتی‌متری ارتفاع کمی روی مانور سیستم تعلیق کار شده است.  همچنین تویوتا سی‌ینا را اکنون می‌توان با رینگ‌های 18 اینچی سفارش داد.

معرفی تویوتا سی‌ینا نسخه وودلند
معرفی تویوتا سی‌ینا نسخه وودلند

سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک این خودرو از یک موتور برقی مستقل برای به حرکت درآوردن محور عقب استفاده می‌شود. این باعث می‌شد تا کشش لحظه‌ای خودرو در تمام سرعت‌ها افزایش پیدا کند. اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد در لحظه استارت اولیه به‌ویژه روی سطوح لغزنده تا 80 درصد نیروی پیشرانه به محور عقب انتقال داده می‌شود.

داخل کابین صندلی‌های اسپرت مشکی با دوخت جذاب که حتی روی ردیف دوم تعبیه شده، دیده می‌شوند. درهای کشویی اتوماتیک، هفت پورت USB و سیستم صوتی حرفه‌ای JBL با 12 اسپیکر را نیز به لیست آپشن‌ها اضافه کنید.

ادامه مطلب
قدرتنمایی تویوتا با معرفی کانسپت‌های برقی
معرفی تویوتا سی‌ینا نسخه وودلند

تویوتا سی‌ینا وودلند اسپشیال ادیشن مدل 2022 به صورت استاندار با پکیج ایمنی تویوتا عرضه می‌شود که شامل سیستم‌های پیشگیری از برخورد با عابر پیاده، هشدار خروج از مسیر و کروز کنترل تطبیقی می‌شود.

تویوتا می‌گوید به ازای فروش هر دستگاه مینی‌ون سی‌ینا 250 دلار را به مرکز آموزش محیط‌زیست ملی آمریکا اهدا خواهد کرد.

مترجم : نیما حدادی

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *