امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی تویوتا یاریس GR با تریم موریزو

معرفی تویوتا یاریس GR با تریم موریزو

معرفی تویوتا یاریس GR با تریم موریزو

تویوتا کم‌کم دارد با تبعات وخیم بحران کرونا کنار می‌آید و به روزهای اوج اسپرت‌گرایی برمی‌گردد. معرفی تیپ ویژه Morizo سلکشن از یاریس GR نشانه‌ای از این تغییرات است.

” تویوتا یاریس GR با تریم موریزو را برای زیرمجموعه خودروهای اشتراکی خود، یعنی کینتو در نظر گرفته است.“

تا اینجای کار می‌دانیم که شرکت قرار است این محصول را فقط در بازار بومی ژاپن به فروش برساند. در توصیف کوتاه آن می‌خوانیم که یاریس جدید یک محصول توانمند است که با قابلیت‌های فردی راننده تکامل پیدا می‌کند. ایده اصلی از آنجا شکل گرفته است که تویوتا با به‌روزرسانی‌های مداوم نرم‌افزاری این امکان را می‌دهد، که زیرمجموعه خودروهای اشتراکی خود، یعنی کینتو عملکرد بهتری داشته باشد.

همان‌طور که از تصاویر هم برمی‌آید. تغییرات ظاهری این خودرو کاملاً مشهود است. البته از سال 2022 تغییرات سخت‌افزاری و فنی نیز به طور رسمی وارد چرخه تولید یاریس فوق خواهد شد. با این حال تویوتا می‌گوید لذت رانندگی، پیچیدن و توقف کردن با خودروی جدید به لطف بهینه‌سازی در نرم‌افزارهای پیچیده آن به طرزی چشم‌گیر بهبود پیدا کرده است.

معرفی تویوتا یاریس GR با تریم موریزو

معرفی تویوتا یاریس GR با تریم موریزو

اگرچه برخی از به‌روزرسانی‌ها با هزینه‌های سرویس کینتو پوشش داده می‌شوند، اما مالکان می‌توانند گزینه‌های بیشتر را در نمایندگی به صورت سفارشی نصب کنند. در این خودرو می‌توان تایرهای مسابقه‌ای میشلن پایلوت اسپرت 4S و دیفرانسیل ضدلغزش را مشاهده کرد. علاوه‌براین استفاده از رنگ‌هایی که پیش‌تر تویوتا از آنها برای مدل‌های تمام مسابقه‌ای استفاده می‌کرده حکایت از ذات جسورانه این نسخه جدید دارد.

ادامه مطلب
معرفی تویوتا آیگو X Prologue
معرفی تویوتا یاریس GR با تریم موریزو

بر اساس سرویس کینتو رانندگی با خودرو کاملاً تحت نظر است. رعایت و احترام به قوانین امتیاز شما را افزایش می‌دهد. با افزایش حجم امتیازات به حدموردنظر شرکت تویوتا خدمات ویژه‌ای برای صاحبان خودروهای برتر در نظر می‌گیرد؛ مانند پرداخت بیمه و عوارض خودرو، سرویس دوره‌ای رایگان، شرایط ویژه برای خریداری سایر محصولات.

استفاده از یاریس GR با تیپ موریزو ماهیانه 497 دلار هزینه دارد که پرداخت آن نیز در سه سال به اتمام می‌رسد.

مترجم : نیما حدادی

 

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *