امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی تویوتا راوفور 2022

معرفی تویوتا راوفور 2022

معرفی تویوتا راوفور 2022

با ورود تویوتا راوفور 2022 به ایالات متحده، این خودرو به بیست و پنجمین سال عمر خود در این کشور وارد شده است. برای گرامیداشت این نقطه عطف مهم، پرفروش‌ترین محصول تویوتا با تغییراتی تازه همراه شده است.

”برای گرامیداشت بیست و پنجمین سال حضور راوفور در آمریکا، پرفروش ترین محصول تویوتا با تغییراتی تازه همراه شده است.“

تریم هیبرید SE با قیمت کمتر از XSE و البته امکانات رفاهی همچون روکش پارچه‌­ای صندلی­‌ها و نمایشگر لمسی 7 اینچی با شش بلندگو به جمع مدل‌های قابل عرضه از راوفور وارد شده است. پکیج  Weather با گرمکن فرمان و صندلی­‌های جلو و سنسور باران یا پکیج Convenience با سقف شیشه‌­ای، در صندوق برقی و نمایشگر 9 اینچی لمسی برای این مدل قابل انتخاب خواهد بود.

رنگ آبی Cavalry که پیش از این برای تاکوما و کمری TRD و برخی مدل‌های دیگر قابل انتخاب بود را می‌­توان برای تریم‌های XSE , TRD و هیبرید SE راوفور نیز سفارش داد، ضمن­ این‌که طرح جدید رینگ با پوشش مشکی یا نقره­‌ای براق هم برای تریم‌های XLE , Adventure و هیبرید LE یا XLE قابل سفارش است.

معرفی تویوتا راوفور 2022

تریم XLE و بالاتر به چراغ‌های اسپرت جلو و مه‌شکن LED مجهز شده درحالی‌که هیبرید XSE با مه­‌شکن­‌های LED عمودی، از سایرین متمایز است.

قابلیت قفل شدن در داشبورد و نورپردازی LED اکنون در تویوتا راوفور استاندارد است، اما در تریم‌های بالاتر، نورپردازی دکمه­‌ها و تنظیم برقی صندلی­‌های جلو در 8 جهت هم اضافه می­‌شود.

هنوز درباره قیمت این خودرو اطلاعی نداریم، ولی قرار است تویوتا در اواسط ماه دسامبر، خبرهای بیشتری منتشر کند.

ادامه مطلب
معرفی تویوتا راوفور هیبرید نسخه Woodland

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *