امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی نسخه 70 سالگی تویوتا لندکروزر پرادو

معرفی نسخه 70 سالگی تویوتا لندکروزر پرادو

معرفی نسخه 70 سالگی تویوتا لندکروزر پرادو

با گذشت 70 سال از نخستین عرضه و درحالی‌که علاقمندان در انتظار معرفی نسل جدید لندکروزر هستند، تویوتا به منظور گرامیداشت هفتادمین سالگرد تولد این مدل، اقدام به معرفی نسخه ویژه­‌ای از لندکروزر پرادو در بازار ژاپن نموده است.

”نسخه هفتاد سالگی پرادو مخصوص بازار ژاپن است و قیمت آن از 38,912 دلار برای مدل پنج نفره مجهز به پیشرانه بنزین‌­سوز آغاز می‌شود.“

فلسفه ساخت لندکروزر پرادو را می­‌توان در تولید خودرویی کوچکتر و شهری‌­تر از لندکروزر خلاصه کرد. با وجود کاهش خشونت پرادو نسبت به برادر بزرگتر، به جرات می­‌توان گفت که این خودرو در اکثر مسیرهای آفرود می‌­تواند عملکرد درخشانی به نمایش بگذارد. نسخه لوکس این خودرو در ایالات متحده با نام لکسوس GX عرضه می­‌شود درحالی‌که تویوتا تاکنون از عرضه پرادو در این کشور خودداری کرده است.

پرادو 70th Anniversary Limited براساس تریم لوکس L شکل گرفته و از تجهیزات این نسخه بهره‌­مند شده، اما تفاوت­‌های ظاهری این تریم را باید در قطعات مشکی روی جلوپنجره، پس‌­زمینه چراغ‌های جلو، حاشیه چراغ‌های مه‌شکن، روکش آینه­‌های جانبی، ریل­‌های سقفی و رینگ‌های 18 اینچی مشکی با طرح 12 پره جستجو کرد.

معرفی نسخه 70 سالگی تویوتا لندکروزر پرادو

معرفی نسخه 70 سالگی تویوتا لندکروزر پرادو

در فضای کابین هم پوشش چرم قهوه‌­ای روی صندلی­‌ها، کنسول مرکزی و پوشش داخلی درها و قطعات نقره‌­ای روی بخش کناری داشبورد جلب نظر می‌کند، درحالی‌که خریداران می­‌توانند نشان 70th Anniversary روی صندلی­‌ها و کفپوش‌ها را نیز سفارش دهند.

امکان تزئین بدنه این خودرو با یکی از رنگ‌های سفید مرواریدی کریستال، مشکی، مشکی میکا، قرمز میکا و  برنز Avante-Garde وجود دارد. خریداران همچنین می­‌توانند پرادو را با دو چیدمان 5 یا 7 نفره به همراه پیشرانه 2.8 لیتری دیزل یا 2.7 لیتری بنزین­‌سوز سفارش دهند.

ادامه مطلب
معرفی تویوتا آوالون نایت شِید
معرفی نسخه 70 سالگی تویوتا لندکروزر پرادو

قیمت نسخه هفتاد سالگی پرادو از 38,912 دلار برای مدل پنج نفره مجهز به پیشرانه بنزین‌­سوز آغاز می‌شود و تا 46,423 دلار برای مدل هفت نفره با پیشرانه دیزل بالا می­‌رود. بد نیست بدانید قیمت پایه برای نسخه استاندارد لندکروزر پرادو در بازار ژاپن برابر با 33,255 دلار تعیین شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *