امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 مدیرعامل تویوتا؛ مرد سال صنعت خودرو

مدیرعامل تویوتا؛ مرد سال صنعت خودرو

مدیرعامل تویوتا مرد سال صنعت خودرو

هیات 93 نفره متشکل از روزنامه‌نگاران فعال در حوزه خودرو  از کشورهای مختلف جهان، آقای آکیو تویودا (Akio Toyoda) مدیرعامل شرکت تویوتا را به عنوان «مرد سال 2021 صنعت خودرو» برگزیدند. این جایزه (مانند انتخاب خودروی سال بانوان)، یکی از شش رویداد سالانه‌­ای است که توسط World Car Awards برگزار می­‌شود.

مدیرعامل تویوتا مرد سال صنعت خودرو

”یکی از مهمترین کارهای وی در سال‌ اخیر را باید حفظ کارکنان این شرکت در سراسر جهان در دوره همه‌­گیری ویروس کرونا دانست.“

آقای تویودا که سمت­‌های مدیرعامل و ریاست تویوتا را برعهده دارد را می‌­توان از سایر همتایان خود بسیار متمایز دانست. وی که در پی نشان دادن علاقه به مسابقات اتومبیلرانی و اظهارنظر درباره لزوم اجتناب تویوتا از ساخت خودروهای کس‌ل­کننده قلب طرفداران را تسخیر کرده، نقش بسیار مهمی در رساندن این خودروساز ژاپنی به جایگاه فعلی داشته است.

مدیرعامل تویوتا مرد سال صنعت خودرو

ایشان که نوه بنیانگذار شرکت تویوتاست، از سال 2000 به جمع اعضای هیات مدیره وارد شده و از ابتدای سال 2010 هم سکان هدایت این شرکت را به دست گرفته است.

یکی از مهمترین کارهای وی در سال‌های اخیر را باید حفظ کارکنان این شرکت در سراسر جهان در دوره همه‌­گیری ویروس کرونا دانست. تلاش تویوتا برای حرکت به سوی ساخت خودروهای خودران، مربتط و برقی در دوره مدیریت وی اتفاق افتاده ضمن ­این‌که طرح شهر Woven City که می‌­تواند نمایی از شهرهای آینده باشد هم از افکار تویودا نشات گرفته است.

آقای تویودا پس از کسب عنوان مرد سال صنعت خودرو، از 360 هزار کارمند شرکت تحت هدایت خود در سراسر جهان قدردانی کرده و این جایزه را متعلق به تمامی افراد شاغل در تویوتا دانسته و از مدیریت بر چنین شرکتی اظهار خشنودی کرده است.

ادامه مطلب
تحول در مدل 2021 تویوتا پرو-ایس ورسو

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *