امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 ساخت نفربری ضد گلوله براساس تویوتا لندکروزر

ساخت نفربری ضد گلوله براساس تویوتا لندکروزر

ساخت نفربری ضد گلوله براساس تویوتا لندکروزر

شرکت SVI Engineering که در کشور آفریقای جنوبی به ساخت خودروهای زرهی اشتغال دارد، سال گذشته محصولی به نام Max 3 عرضه کرد که مورد توجه قرار گرفت. اکنون این شرکت خودروی دیگری را معرفی کرده به نحوی ادامه‌­دهنده راه محصول قبلی بشمار می­‌آید، با این تفاوت که Max 3 یک وانت بود اما محصول جدید SVI یک خودروی چندمنظوره با ظرفیت هشت نفر است.

”ورق­‌های فولادی بدنه Max 3 Troopy سطح ایمنی EN1063 BR6 را دریافت کرده بدین معنی که در برابر حملات تفنگ­‌های جنگی مقاوم خواهد بود.“

این خودروی ضدگلوله که با نام Max 3 Troopy معرفی شده، براساس تویوتا لندکروزر سری 70 شکل گرفته و ظاهری مشابه با خودروهای نظامی دارد. SVI خاطرنشان ساخته که این خودروی زرهی برای پیمودن مسیرهای شهری نیز مناسب است.

واقعیت این است که این خودرو نیازی به دریافت مجوز از کمیته ملی کنترل تسلیحات متعارف آفریقای جنوبی (NCACC) نداشته و قابلیت بکارگیری در چند کاربری گوناگون همچون نیروهای ضدشورش، امنیتی و کاروان حفاظتی را دارد.

ورق­‌های فولادی بدنه Max 3 Troopy سطح ایمنی EN1063 BR6 را دریافت کرده بدین معنی که در برابر حملات تفنگ­‌های جنگی مقاوم خواهد بود. بنابر سفارش مشتری، SVI قادر است سطح حفاظت بدنه این خودرو را به BR7 افزایش دهد که به معنای مقاومت در برابر نارنجک­‌های دستی و مواد منفجره است.

ساخت نفربری ضد گلوله براساس تویوتا لندکروزر

نیروی محرکه Max 3 Troopy از پیشرانه 4.5 لیتری توربودیزل 8 سیلندر تامین شده که 202 اسب‌­بخار قدرت و 430 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌­کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز 140 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

ادامه مطلب
معرفی لوتوس امیرا 2022

افزایش توان حمل بار، ارتقاء سیستم تعلیق و افزایش آنتی رول بار در محور عقب، از دیگر تغییرات فنی اعمال شده روی این خودروست.

هرچند SVI اعلام کرده که قیمت این شاسی‌­بلند آخرالزمانی به جزئیات سفارش داده شده توسط مشتری بستگی دارد، اما به هرحال قیمت پایه Max 3 Troopy در حدود 128 هزار دلار آمریکا تعیین شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *