امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 درز تصاویر لندکروزر 2022 پیش از رونمایی رسمی

درز تصاویر لندکروزر 2022 پیش از رونمایی رسمی

درز تصاویر لندکروزر 2022 پیش از رونمایی رسمی

طرفداران تویوتا از مدت‌ها پیش در انتظار نسل جدید مدل لندکروزر هستند، چراکه این خودرو از سال 2007 و البته بدون تغییرات محسوس، همچنان روی خط تولید قرار دارد.

”فرم کلی بدنه تاحد زیادی به نسل قبلی وفادار مانده است.“

البته در یکی دو سال اخیر شایعات و اخبار تایید نشده زیادی درباره مدل جدید این خودرو شنیده شده که اکثر آن‌ها در حد حدس و گمان باقیمانده است. اما اکنون به نظر می­‌رسد که با خبرهای موثقی روبرو باشیم، چراکه چند تصویر از بدنه و کابین بدون پوشش یک شاسی­‌بلند بزرگ با برند تویوتا منتشر شده که احتمالاً باید لندکروزر 2022 باشد.

فرم کلی بدنه تاحد زیادی به نسل قبلی وفادار مانده درحالی‌که نمای جلو به لطف چراغ‌های باریک، طرح جدید سپر، ورودی هوای U شکل و جلوپنجره جدید، نسبت به قبل متمایز شده است. فرم نرم در برخی قسمت‌های بدنه با خطوط مستقیم جایگزین شده که نمود بارز آن را می­‌توان در هلالی چرخ‌ها و طراحی شیشه­‌های جانبی مشاهده کرد که به مدل‌های پرادو و لکسوس GX شباهت دارد.

درز تصاویر لندکروزر 2022 پیش از رونمایی رسمی

از دیگر نکات جدید طراحی بدنه، نصب آینه­‌های جانبی روی درهای جلو است که می‌­تواند به علت افزایش میدان دید راننده و کاهش سروصدای ناشی از برخورد جریان هوا باشد.

از فضای کابین این خودروها نیز تصاویری منتشر شده که برخی موارد همچون نشان­‌دهنده­‌های آنالوگ، صفحه نمایش بزرگ دیجیتال، طرح جدید فرمان و فرم مدرن کنسول میانی را به نمایش می‌­گذارد.

نمایشگر اطلاعات سرگرمی در بالای دکمه­‌ها و کلیدهای مربوط به تنظیم سیستم تهویه مطبوع و سایر عملکردهای خودرو همچون گرمکن و تهویه صندلی­‌ها قرار گرفته است. دکمه­‌های مربوط به انتخاب حالت رانندگی و فعال نمودن امکانات آفرود نیز در این بخش حضور دارند، که از میان آن‌ها می‌­توان به اهرم ترنسفر کیس با 8 حالت مختلف اشاره کرد.

ادامه مطلب
معرفی نسل جدید خودروهای مسابقات نسکار

تویوتا از اعلام هرگونه مشخصات لندکروزر 2022 خودداری نموده ولی اخباری مبنی بر احتمال نصب پیشرانه شش سیلندر 3.5 لیتری توئین توربو به همراه نسخه هیبرید از همین پیشرانه به گوش می‌­رسد. در کنار این‌ها، احتمالاً پیشرانه 3.3 لیتری شش سیلندر دیزل هم در سینه این خودرو نصب شود.

با وجود تمام پرسش­‌ها درباره لندکروزر J300 که فعلاً بی‌پاسخ مانده، می‌­توان انتظار داشت که این خودرو اوایل تابستان سال جاری معرفی شود. ورود این خودرو به ایالات متحده احتمالاً در سال آینده میلادی اتفاق بیافتد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *