امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 حس کلاسیک لندکروز با تجهیزات و سواری مدرن

حس کلاسیک لندکروز با تجهیزات و سواری مدرن

حس کلاسیک لندکروز با تجهیزات و سواری مدرن

شرکت TLC توسط Jonathan و Jamie Ward در سال 1996 تاسیس شد. این شرکت اخیراQ یک مرکز بازسازی جدید را به مساحت 2601 مترمربع، در Harrisburg (کارولینای شمالی)، افتتاح کرده است. شرکت TLC Automotive به طور انحصاری بر اصلاح و بازسازی لندکروزvها تمرکز دارد و حتی آن‌ها را بهتر از نسخه اصلی بازسازی می‌کند. قیمت لندکروزvهای آن‌ها از 125 هزار دلار آغاز می‌شود.

”به جای پیشرانه 6 سیلندر خطی اصلی، اکنون یک پیشرانه 6.2 لیتری LS3 V8 در سینه آن جای گرفته است، که 430 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.“

اگر به دنبال یک تویوتا لندکروزر کلاسیک هستید که از امکانات و ویژگی‌های مدرن نیز بهره‌مند باشد، با ساخته‌ جدید شرکت TLC Automotive آشنا شوید. یک FJ62 مدل 1988 که به جای پیشرانه 6 سیلندر خطی اصلی، اکنون یک پیشرانه 6.2 لیتری LS3 V8 در سینه آن جای گرفته است، که 430 اسب‌بخار قدرت و 576 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولید شده توسط یک گیربکس چهارسرعته اتوماتیک 4L65E از GM، به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

در نظر داشته باشید که یک FJ62 مدل 1988، با پیشرانه 6 سیلندر خطی به حجم 4 لیتر، قادر است 155 اسب‌بخار قدرت تولید کند. اما پیشرانه V8 به کار رفته در این پروژه، 2.7 برابر قدرت بیش‌تری را ارائه می‌دهد.

حس کلاسیک لندکروز با تجهیزات و سواری مدرن

این شاسی‌بلند، به سیستم تعلیق Old Man Emu مجهز شده و TLC ادعا می‌کند که سواری آن بسیار راحت‌تر شده است. تایرهای 33 اینچی BF Goodrich All-Terrain KO2 (برای تمامی سطوح و جاده‌ها) چسبندگی زیادی را حین آفرود فراهم می‌کنند. ترمز‌های دیسکی نیز برای عقب در نظر گرفته شده است.

در حالی که نمای خارجی، به غیر از چرخ‌ها، دچار تغییرات عمده‌ای نشده‌، اما در فضای داخلی اصلاحات فراوانی به چشم می‌خورد؛ صندلی‌ها و پنل درها، با روکش چرمی جدیدی پوشیده شده‌اند؛ صندلی‌ها گرم‌کن دارند و کنترل‌های جدید سیستم تهویه موجود است. داشبورد نیز به سیستم اطلاعات و سرگرمی با نویگیشن مجهز شده است. قیمت اعلام شده برای 1988 FJ62 ارتقا یافته، معادل 175 هزار دلار است.

ادامه مطلب
معرفی نسخه GR Sport از تویوتا کرولا کراس

با وجود این که نسل جدید لندکروزر به تازگی عرضه شده، اما دیگر در آمریکا تولید نمی‌شود؛ بلکه به جای آن، لکسوس LX با توانایی آفرود و تجهیزات لوکس‌تر تولید می‌شود.

مترجم : مریم سادات نوری

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *