امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 دست نوازش آرکتیک تراکس بر سر لندکروزر 300

دست نوازش آرکتیک تراکس بر سر لندکروزر 300

دست نوازش آرکتیک تراکس بر سر لندکروزر 300

هنگامی که صحبت از قابلیت­‌های بیراهه‌­نوردی به میان آید، کمتر کسی است که در توانایی تویوتا لندکروزر شک کند. فرقی ندارد منظور کدام­یک از سری 40، سری 70 یا سری 80 باشد یا جدیدترین نسل این خودرو یعنی سری 300 باشد، چراکه هریک از نسل‌های این شاسی‌­بلند، همواره عملکردی درخشان به نمایش گذاشته است.

”با توجه به عدم عرضه لندکروزر جدید در آمریکا، کیت آرکتیک تراکس می‌­تواند برای مشتریان لکسس LX در این کشور، کارآمد باشد.“

اما ویژگی­‌های خوب این خودرو باعث نشده که متخصصان تقویت و تیونینگ، آن را فراموش کنند. در جدیدترین نمونه، شرکت آرکتیک تراکس (Arctic Trucks) به سراغ لندکروزر 300 رفته تا قابلیت‌­های آن را افزایش دهد. نتیجه کار به خودرویی با نام AT35 تبدیل شده که برای حرکت در برف، صحرا یا جنگل، تقریبا هیچ مانعی بر سر راه خود نمی‌­بیند.

همچون سایر محصولات آرکتیک تراکس، شاسی خودرو مورد تقویت قرار گرفته و مهندسی سیستم تعلیق، بازنگری شده که تغییر ارتفاع محورهای جلو و عقب و اندازه هلالی چرخ‌ها را به همراه داشته است. فنرها و کمک‌فنرها نیز از انواع مقاوم برای عبور از مسیرهای بیراهه انتخاب شده که بازه حرکتی بیشتری نسبت به نمونه استاندارد دارند. غیر از این، قابلیت انطباق‌­پذیری هم به سیستم تعلیق اضافه شده تا برای مواجه با شرایط مختلف آماده باشد.

به لطف تمام این تغییرات، ارتفاع کف لندکروزر  AT35از سطح زمین به 26 سانتیمتر در نسخه دیزل و 27 سانتیمتر در مدل بنزین سوز افزایش یافته که نسبت به مدل استاندارد، 4 سانتیمتر بیشتر است. لازم بذکر است که تمامی بخش زیرین خودرو با پوشش ضدخوردگی عایق شده تا مقاومت آن در شرایط مختلف را افزایش دهد.

ادامه مطلب
آمار فروش تویوتا در سال 2021 منتشر شد

دست نوازش آرکتیک تراکس بر سر لندکروزر 300

دست نوازش آرکتیک تراکس بر سر لندکروزر 300

با توجه به عدم حضور نسل جدید لندکروزر در ایالات متحده، کیت آرکتیک تراکس می‌­تواند برای مشتریان لکسس LX600 در این کشور کارآمد باشد. با توجه به سابقه اعمال تغییرات بر روی لکسس LX570 توسط این شرکت در سال‌های گذشته، باید منتظر ماند و دید که آیا این اتفاق در مورد LX600 هم تکرار می‌شود یا خیر.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *