امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 تویوتا و معرفی کمپرهای جدید

تویوتا و معرفی کمپرهای جدید

تویوتا و معرفی کمپرهای جدید

در طول سال‌های گذشته، شاهد معرفی چند نمونه متنوع خودروی کمپر (مسافرتی) از سوی شرکت تویوتا بوده‌­ایم، که البته بسیاری از آن‌ها توسط Toyota Tacoma به کمپر تبدیل شده بودند. اکنون محصول دیگری از این خودروساز ژاپنی برای شرکت در نمایشگاه بین‌­المللی خودروهای کاروان 2021 آماده شده است.

”بزرگترین مدل در این جمع، پرو اِیس ورسو کمپر است، که به مواردی همچون سقف بالارونده، قابلیت چرخش صندلی‌­ها، یخچال 40 لیتری و سینک ظرفشویی مجهز شده است.“

به عنوان بخشی از برنامه تویوتا برای ایجاد تغییر در محصولات خود به صورت انحصاری برای بازار اسپانیا، نماینده تویوتا در این کشور اروپایی با همکاری شرکت Tinkervan اقدام به معرفی 4 خودروی کمپر نموده است، که سه نمونه پرو اِیس با ابعاد و مشخصات فنی متفاوت نیز در این جمع قرار دارد.

بزرگترین مدل در این جمع چهارگانه، پرو اِیس ورسو کمپر است، که به عنوان یک مینی‌ون برای استفاده خانواده‌­ها طراحی و به مواردی همچون سقف بالارونده، قابلیت چرخش صندلی‌­ها، یخچال 40 لیتری و سینک ظرفشویی قابل استفاده در داخل یا خارج کابین مجهز شده است.

اما پرو اِیس مینی‌کمپر با ابعادی کوچکتر و با عنوان «مناسب برای استفاده روزمره و سفرهای تفریحی» معرفی شده است. تختخواب دونفره تاشو، میز برای استفاده در داخل و خارج کابین، دوش حمام با ظرفیت 10 لیتر آب، یخچال برقی و سقف چادری بالا رونده (به صورت سفارشی)، مهمترین امکانات این خودروست.

تویوتا و معرفی کمپرهای جدید

تویوتا و معرفی کمپرهای جدید

تویوتا پرو اِیس ورسو برقی با لوازم اضافه قابل نصب توسط مالک و تویوتا هایلوکس Invincible هم معرفی شده­‌اند، اما درباره مشخصات و امکانات رفاهی دقیق آن‌ها فعلاً اطلاعی نداریم.

ادامه مطلب
گرامیداشت تولید 50 میلیون دستگاه تویوتا کرولا

قیمت تویوتا پرو اِیس ورسو کمپر از 39,699 یورو (تقریبا 45,800 دلار) آغاز می‌شود، درحالی‌که این رقم برای پرو اِیس مینی کمپر برابر با 27,547 یورو یا تقریباً 31,800 دلار خواهد بود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *