امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 تویوتا تاندرا Capstone معرفی شد

تویوتا تاندرا Capstone معرفی شد

تویوتا تاندرا Capstone معرفی شد

در زمانه‌­ای که خودروهای پیکاپ از کاربری اصلی خود یعنی باربری فاصله گرفته و از نظر تجهیزات رفاهی با سایر خودروها رقابت می­‌کنند، تویوتا هم به فکر ارائه یک تریم لوکس برای نسل سوم مدل تاندرا افتاده است.

”تویوتا تاندرا Capstone تنها به پیشرانه شش سیلندر توئین توربو هیبرید با خروجی 437 اسب‌­بخار قدرت مجهز شده است.“

این تریم جدید با نام Capstone به انبوهی از قطعات کروم شامل آینه­‌های جانبی، دستگیره درها، جزئیات جلوپنجره، لوگوی Tundra روی در صندوق عقب و البته رینگ‌های 22 اینچی مجهز شده است. بد نیست بدانید رینگ‌های مذکور، بزرگترین نمونه‌­هایی بوده که تاکنون روی این پیکاپ نصب شده است.

رکاب­‌های جانبی برقی با عملکرد خودکار، روکش چرم مشکی و سفید صندلی‌ها، جزئیات چوبی روی داشبورد، لوگوی نورانی Capstone روی داشبورد سمت‌ سرنشین و سقف شیشه‌­ای پانوراما، از مهمترین ویژگی‌­های انحصاری این نسخه از تاندراست.

برای ایجاد تمایز بیشتر با سایر نسخه­‌های تاندرا، در این نسخه از شیشه عایق صدا برای درهای جلو استفاده شده است، تا آرامش سرنشینان افزایش یابد. البته اگر طالب راحتی بیشتر باشید می‌­توانید با پرداخت مبلغ اضافه، سیستم تعلیق بادی با تنظیم خودکار محور عقب را نیز سفارش دهید.

تویوتا تاندرا Capstone معرفی شد

تویوتا تاندرا Capstone معرفی شد

تویوتا تاندرا Capstone تنها به پیشرانه شش سیلندر توئین توربو هیبرید با خروجی 437 اسب‌­بخار قدرت و 790 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده که نیروی خود را از طریق جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها ارسال می‌­کند. ظرفیت یدک­‌کشی این خودرو نیز برابر با 4.7 تن اعلام شده است.

تویوتا تاندرا Capstone تنها در فرم دوکابین عرضه شده و طول محفظه بار آن برابر با 1.67 متر است. برای تزئین بدنه این پیکاپ نیز رنگ‌های سفید صدفی Wind Chill، قرمز Supersonic، مشکی Midnight، نقره‌­ای Celestial، آبی کاربنی و خاکستری Magnetic قابل انتخاب خواهد بود.

تویوتا تاندرا Capstone معرفی شد

درباره قیمت تویوتا تاندرا Capstone فعلاً خبری منتشر نشده است، ولی از آنجا که تریم پایین‌تر این خودرو با پیشرانه هیبرید به قیمت 61 هزار به فروش می‌­رسد، باید رقمی بالاتر از 70 هزار دلار را برای این نسخه از پیکاپ ژاپنی انتظار داشت.

ادامه مطلب
معرفی تویوتا اربن کروزر هایرایدر

فروش تویوتا تاندرا Capstone از بهار 2022 آغاز خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *