امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 نوح و وکسی به 2022 رسیدند

نوح و وکسی به 2022 رسیدند

نوح و وکسی به 2022 رسیدند

از اواخر سال 2001 تا کنون مینی‌ون‌های Noah و Voxy تویوتا در خیابان‌ها حضور دارند. اکنون زمان عرضه چهارمین نسل این خودروها فرا رسیده است.

”گفته می‌شود قیمت پایه این خودروها 23 هزار و 300 دلار است که تا 34 هزار و 500 دلار نیز افزایش پیدا می‌کند.“

این خودروهای خانوادگی حالا بزرگ‌تر از قبل به چشم می‌آیند و این یعنی می‌توان آن‌ها را به صورت هشت صندلی و یا با قابلیت حمل ویلچر سفارشی‌سازی کرد.

تعجبی نیست که هر دو خودرو از پلتفرم TNGA-C تویوتا استفاده کرده‌اند. شباهت آن‌ها علاوه بر هندسه مکعبی، در قسمت درهای کشویی نیز دیده می‌شود. این فرمت طراحی باعث شده تا تویوتا نوح و وکسی از حداکثر فضای داخل کابین بهره ببرند.

مشتریان بازار بومی ژاپنی این امکان را دارند که خودروهای فوق را به صورت FWD محور جلو و یا چهار چرخ متحرک سفارش دهند. هر دو نسخه مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری با جعبه‌دنده‌ای CVT است. اگرچه این جعبه‌دند به صورت مصنوعی قابلیت 10 سرعته شدن برای افزایش لذت رانندگی را نیز دارد.

نوح و وکسی به 2022 رسیدند

نوح و وکسی به 2022 رسیدند

هم‌چنین تویوتا می‌گوید برای دوست‌داران مدل‌های هیبریدی نیز نسخه ویژه‌ای را تدارک دیده است، که شامل یک پیشرانه 1.8 لیتری بنزینی و یک موتور برقی می‌شود. پکیج باتری‌ها در این مدل نیز بهینه‌سازی شده است.

شاید طراحی این محصولات برای مشتریان جوان‌تر ساده باشد. ولی تویوتا می‌گوید قابلیت سفارش‌گذاری مدل‌های تیون شده TRD و مدلیستا نیز وجود دارد. این تغییرات در داخل کابین نیز احساس خواهد شد. از تریم اسپرت و صندلی‌های لوکس گرفته تا سیستم صوتی JBL .

نوح و وکسی به 2022 رسیدند

شاید جالب باشد بدانید تویوتا این دو خودرو را در کلاس استیشن‌های کامپکت به حساب آورده است. عمده‌ترین ویژگی‌ بصری تویوتا نوح و وکسی شکل ستون C است. فاصله بین ستون‌ها نیز حدود 75 میلی‌متر افزایش یافته و حالا عدد 1295 میلی‌متر را نشان می‌دهد. مینی‌ون‌های فوق طول و ارتفاعی به ترتیب 4695 و 1895 میلی‌متری دارند. مدل پایه این خودروها مجهز به نمایشگر 8 اینچی است. در حالی که نسخه نهایی از نمایشگر 10.5 اینچی بهره می‌برد.

ادامه مطلب
معرفی تویوتا تاندرا 2022

گفته می‌شود قیمت پایه این خودروها 23 هزار و 300 دلار است که تا 34 هزار و 500 دلار نیز افزایش پیدا می‌کند.

مترجم : نیما حدادی

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *