امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 کیت بدن TRD برای لکسوس ES

کیت بدن TRD برای لکسوس ES

چندی پیش لکسوس ES، با تغییرات اندکی برای سال 2022 معرفی شد. البته مدل ES به عنوان یک سدان جذاب و اسپرت شناخته نمی‌شود. در واقع لکسوس ES چیزی کم ندارد، اما نسبت به رقبای خود در رنج قیمتی 40 تا 50 هزار دلار، نظرها را به خود جلب نمی‌کند. به همین خاطر، گروه TRD، تغییراتی را روی لکسوس ES اعمال کرده تا بر جذابیت آن بیافزاید.

”گروه TRD، تغییراتی را روی لکسوس ES اعمال کرده تا بر جذابیت آن بیافزاید.“

خوشبختانه از بال‌عقب‌ها و ورودی‌های بسیار بزرگ استفاده نشده است و به جای آن‌ها، اجزایی اضافه شدند که جذابیت بصری را افزایش دهند. این کیت بدنه شامل اسپویلر جلو، رکاب‌ها و دیفیوزر عقب است. علاوه بر آن، آینه‌های آیرودینامیکی را می‌توان خریداری کرد و در آخر نیز رینگ‌‌های 19 و یا 20 اینچی، ظاهر را کامل می‌کنند.

برای فضای کابین نیز اصلاحاتی موجود است؛ مانند روکش‌هایی برای پنل درها. تمامی این موارد را می‌توان به طور جداگانه در اختیار داشت.

کیت بدن TRD برای لکسوس ES

کیت بدن TRD برای لکسوس ES

به جز تغییرات ظاهری، عملکرد تویوتا لکسوس ES نیز ارتقا پیدا کرده است. در قسمت عقب نیز یک جفت اگزوز اسپرت تعبیه شده است، که TRD هیچ‌گونه افزایش و یا تغییر صدا را در مورد آن ذکر نکرده است.

ویژگی‌های نام برده، روی وبسایت TRD ژاپن قرار گرفته؛ بنابراین فقط در بازار ژاپن در دسترس خواهد بود و قیمت و موجودی آن در سایر نقاط جهان مشخص نیست.

مترجم : مریم سادات نوری

ادامه مطلب
نسل جدید لکسوس NX رونمایی شد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *