امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی لکسوس GX بلک لاین 2022

معرفی لکسوس GX بلک لاین 2022

نسل فعلی لکسوس GX، سال 2010 معرفی شد. لکسوس نمای خارجی را به روز کرده اما داخل خودرو، در مقایسه با رقبا، بسیار قدیمی به نظر می‌رسید. به همین خاطر لکسوس تغییرات و اصلاحات شگفت‌انگیزی را برای سال 2022 در نظر گرفته است. طراحی متفاوت کابین همراه با نمایشگر جدید سیستم اطلاعات و سرگرمی و پکیج طراحی Black Line از جمله این تغییرات هستند.

”طراحی متفاوت کابین همراه با نمایشگر جدید سیستم اطلاعات و سرگرمی و پکیج طراحی Black Line از جمله تغییرات لکسوس GX مدل 2022 هستند.“

در کابین لکسوس GX مدل 2022 صفحه‌نمایش اطلاعات و سرگرمی بزرگ 10.3 اینچی اولین موردی است که توجه را جلب می‌کند. این صفحه از رابط‌های کاربری Apple CarPlay , Android Auto و Amazon Alexa پشتیبانی می‌کند‌. منظور از نمایشگر جدید، تغییر ترکیب‌بندی توسط لکسوس است که سبب جابه‌جایی دریچه‌های هوا به قسمت پایین صفحه و جدا از کنترل‌های لمسی، شده است.

در داخل خودرو از چوب درخت زبان‌گنجشک به رنگ مشکی مات استفاده شده که در رنگ‌های دیگر نیز در دسترس است.

لکسوس اعلام کرد که GX مدل 2022، با نسخه ویژه Black Line عرضه می‌شود. این پکیج شامل رینگ‌های 18 اینچی مشکی براق، جلوپنجره کروم تیره، تزئین مه‌شکن و طرح‌های ویژه سپر جلو و عقب است.

معرفی لکسوس GX بلک لاین 2022

معرفی لکسوس GX بلک لاین 2022

تمامی تغییرات ظاهری بوده و پیشرانه خودرو هیچ تغییری نکرده است. پیشرانه 4.6 لیتری V6 آن قادر است 301 اسب‌بخار قدرت و 446 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

لکسوس GX مدل 2022 اواخر امسال عرضه می‌شود و احتمالاً اطلاعات مربوط به قیمت و جزئیات آن، به زودی منتشر خواهد شد.

ادامه مطلب
معرفی تویوتا تاکوزیلا

مترجم : مریم سادات نوری

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *