امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 قیمت و مشخصات لکسس LX 570 S مدل ۲۰۲۱

قیمت و مشخصات لکسس LX 570 S مدل ۲۰۲۱

لکسس جزئیات مربوط به قیمت و مشخصات نسخه پرچم‌دار شاسی‌بلند لوکس خود یعنی LX 570 S مدل ۲۰۲۱ در بازار استرالیا را منتشر کرد.

این خودرو که با قیمت پایه ۱۶۸۷۶۷ دلار استرالیا معادل ۱۲۹۴۸۳ دلار آمریکا در دسترس است با رنگ‌های سونیک کوارتز یا مشکی استارلایت در دسترس بوده و از جلوپنجره دوکی‌شکل بازنگری شده، سپر جدید و رینگ‌های ۲۱ اینچی با عناصر مشکی براق سود می‌برد. این ترکیب رنگی ما را به یاد نمونه‌های بکار رفته در لکسس LC می‌اندازد.

لکسس LX 570 S همچنین دارای نشان S روی درب پشتی و دامپرهای پرفورمنس است که طبق گفته ژاپنی‌ها باعث بهبود استحکام خودرو و توانایی‌های آن در عبور از پیچ‌ها شده است. تریم چرم مشکی، پدال‌های آلیاژی و تریم خاکستری شیماموکو نیز جزو دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند.

نیروبخش شاسی‌بلند لوکس لکسس پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری با قدرت ۳۶۷ اسب بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتون متر است. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می‌شود. لکسس ظرفیت یدک کشی شاسی‌بلند خود را ۳۵۰۰ کیلوگرم اعلام کرده و گفته که دو باک با حداکثر ظرفیت ۱۳۸ لیتر باعث ایجاد شعاع حرکتی مناسبی برای LX 570 S می‌شوند.

اگر مشتریان فکر می‌کنند قیمت این خودرو خیلی بالاست می‌توانند نسخه‌های دیگر را انتخاب کنند. مدل پایه که LX 450d است قیمت معادل ۱۰۵۵۹۹ دلار آمریکا داشته و پیشرانه آن از نوع ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری توربودیزل با قدرت ۲۷۲ اسب بخار و گشتاور ۴۷۹ نیوتون متر می‌باشد. مدل LX 570 نیز قیمت معادل ۱۱۲۵۰۴ دلار داشته و البته نسخه مجهز به پکیج Enhancement نیز با قیمت معادل ۱۲۶۹۲۸ دلار قابل انتخاب است.

ادامه مطلب
توقف تولید خودروهای محبوب در 2021

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *