امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 عرضه تریم پایه تویوتا GR86 در ژاپن

عرضه تریم پایه تویوتا GR86 در ژاپن

عرضه تریم پایه تویوتا GR86 در ژاپن

مشتریان خودروهایی همچون تویوتا GR86 معمولاً از قشر جوان یا علاقمند به هیجانند و در اکثر موارد به تیونینگ و تغییر این خودروها اقدام خواهند کرد. بنابراین برخی قطعات یا امکانات که به صورت استاندارد روی این خودروها نصب شده، جای خود را به انواع افترمارکت خواهد داد.

”شرکت تویوتا تصمیم گرفته یک نسخه بسیار ساده از GR86 به نام RC را عرضه کند و به نحوی دست خریداری این خودرو را برای اعمال تغییرات بعدی بیشتر باز بگذارد.“

شرکت تویوتا هم با آگاهی از این مسئله، تصمیم گرفته یک نسخه بسیار ساده از GR86 به نام RC را عرضه کرده و به نحوی دست خریداری این خودرو را برای اعمال تغییرات بعدی بیشتر باز بگذارد.

در نخستین نگاه به این نسخه از تویوتا GR86، رینگ‌های فولادی جلب نظر می‌کند. این مجموعه کوچک‌تر و باریک‌تر از رینگهای اسپرت است، اما برای حرکت در مسیرهای لغزنده در فصل زمستان چندان بد به نظر نمی­‌رسد. بدنه تویوتا GR86 RC در سایر موارد همچون چراغ‌های LED جلو، روکش مشکی براق آینه­‌های جانبی و رنگ‌های متالیک بدنه، با نمونه‌­های دیگر GR86 تفاوتی ندارد.

در فضای کابین تویوتا GR86 RC هم با فضای خالی سیستم صوتی مواجه هستیم، که با روکش بسته شده است. از روکش چرمی و دو رنگ صندلی­‌ها که در تریم‌­های گران‌تر این خودرو وجود دارد هم خبری نیست، هرچند که به نظر نمی­‌رسد خریداران GR86 RC از این مورد هم دلخور شوند.

عرضه تریم پایه تویوتا GR86 در ژاپن

عرضه تریم پایه تویوتا GR86 در ژاپن

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، در تویوتا GR86 RC تنها از مواردی صرف‌نظر شده که احتمال دارد توسط خریدار با نمونه­‌های دیگر تعویض شود، اما در امکانات رفاهی که تامین‌کننده آسایش سرنشین خواهد بود هیچ تغییری اتفاق نیفتاده است. بنابراین نباید از مشاهده سیستم تهویه مطبوع خودکار در تویوتا GR86 RC تعجب کرد، هرچند که کروزکنترل در این مدل وجود ندارد.

ادامه مطلب
معرفی نسخه 70 سالگی تویوتا لندکروزر پرادو

با توجه به حذف مواردی که ذکر شد، قیمت تویوتا GR86 RC به حدود 24,500 دلار رسیده که به وضوح کمتر از قیمت 27,700 دلاری مدل پایه است.

بد نیست بدانید تریم پایه از تویوتا GR86 در ایالات متحده با رینگ‌های 17 اینچی، نمایشگر 8 اینچی لمسی با شش بلندگو و برخی تزئینات فضای کابین به فروش می­‌رسد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *