امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 تویوتا لندکروزر سری 70 همچنان در خط تولید

تویوتا لندکروزر سری 70 همچنان در خط تولید

تویوتا لندکروزر سری 70 همچنان در خط تولید

لندکروزر، از شاسی‌بلندهای محبوبی که تویوتا اخیراً نسل جدید آن را معرفی کرده است. با این حال همچنان تولید نسل‌های قدیمی این خودرو در اقصی نقاط جهان ادامه دارد.

”احتمالاً در به‌روز رسانی سال 2022، پیشرانه دیزلی V6 توئین‌توربو مشترک با لندکروزر سری 300 به کار گرفته شود.“

یکی از محبوب‌ترین و همچنان قوی‌ترین نسل‌های لندکروزر، سری 70 است که اولین بار در سال 1984 عرضه شد. این نسخه در استرالیا بسیار محبوب است و به همین خاطر هنوز هم روی خط تولید باقی مانده است.

37 سال از عمر سری 70 می‌گذرد و در طول این دوران، به‌روز رسانی‌های مختلفی روی آن اعمال شده است‌. آخرین به‌روز رسانی، سال گذشته و مربوط به نسخه استرالیایی بود که یک نمایشگر 6.1 اینچی، دو پورت USB و تغییرات دیگری اضافه شده بود.

به عقب‌تر بازگردیم؛ سال 2016 یک موتور دیزلی پاک‌تر، برای مطابقت با قوانین دشوار آلایندگی، به همراه سیستم کنترل کشش، ایربگ‌های پرده‌ای جانبی و امکانات الکترونیکی مختلف کمک راننده، ارائه شد.

تویوتا لندکروزر سری 70 همچنان در خط تولید

لندکروزر سری 70 مدل 2022 در قالب پیکاپ‌تراک تک‌ کابین، دو کابین، شاسی‌بلند پنج در و دو در Troop Carrier در دسترس است. مجله استرالیایی Motoring از نمایندگی‌های محلی تویوتا مطلع شده است، که سطح ایمنی آن و میزان فضای بار، افزایش خواهد یافت.

تویوتا لندکروزر سری 70 در استرالیا با یک پیشرانه 4.5 لیتری V8 توربودیزل عرضه می‌شود، پیشرانه‌ای که 202 اسب‌بخار قدرت و 430 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این خروجی توسط یک جعبه‌دنده دستی 5 سرعته به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

ادامه مطلب
جدیدترین اطلاعات از تویونا لندکروزر 2022

مجله Motoring می‌گوید که احتمالاً در به‌روز رسانی سال 2022، پیشرانه دیزلی V6 توئین‌توربو مشترک با لندکروزر سری 300 به کار گرفته شود. این پیشرانه می‌تواند 305 اسب‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که از طریق جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها فرستاده می‌شود.

تویوتا لندکروزر سری 70 همچنان در خط تولید

سری 70 احتمالاً تا چند سال آینده نیز در خاورمیانه (که FJ Cruiser نیز هنوز در حال فروش است) باقی می‌ماند، البته این بسته به نحوه و میزان سرمایه‌گذاری تویوتا برای به روز رسانی آن، بستگی دارد. تویوتا از سال 2013 به فکر تولید یک جایگزین برای آن بوده، اما به نظر می‌رسد که فعلاً توسعه و به روز رسانی مستمر سری 70 را در اولویت قرار داده و این دقیقاً همان اتفاقی است که برای لندکروزر سری 40 رخ داد و از سال 1960 تا 2001 فروخته شد.

هنوز تاریخ دقیق عرضه نسخه جدید مشخص نشده، اما تویوتا به مجله Motoring گفت که به عنوان بخشی از تعهد خود برای پیشرفت مستمر، برنامه‌هایی را برای به‌روز رسانی مشخصات این مدل دارند که به زودی جزئیات آن منتشر می‌شود.

مترجم : مریم سادات نوری

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *