امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 تویوتا سوپرا با کیت بدنه قابل‌توجه آوانته دیزاین

تویوتا سوپرا با کیت بدنه قابل‌توجه آوانته دیزاین

تویوتا سوپرا جزو محبوب‌ترین خودروهای بازار است. جدای از حضور در سری فیلم‌های سریع و خشن، این خودروی اسپورت ژاپنی بین تیونرها نیز طرفداران زیادی داشته است. این کیت بدنه ساخت شرکت آوانته دیزاین به خوبی روی بدنه نسل پنجم سوپرا نشسته است.

پیش از آنکه آوانته حتی روی سوپرای جدید کار کند نگاهی به انتظارات طرفداران این خودرو در ژاپن داشته‌اند. از آنجایی که سوپرا در بازار داخلی محبوبیت بسیار بالایی دارد تیم طراحی آوانته دیزاین به دنبال تولید کیتی بوده‌اند که ظاهر متفاوت و درعین‌حال قابل‌قبول برای خریداران و ماشین بازها داشته باشد.

در بخش جلو شاهد سپری متفاوت هستیم که ورودی‌های جدید آن کاملاً جلب‌توجه می‌کنند. یک اسپلیتر بزرگ‌تر نیز با عناصر آئرودینامیک همراه شده است. قطعاً اسپلیتر جزو شاخص‌ترین قطعات موجود در بازار نیست اما ورودی‌های بزرگ‌تر بین چراغ‌های جلو و سپر تا حدی توانسته بر ابهت این خودرو بیفزاید.

اگرچه بخش عقب خودرو خیلی نسبت به نسخه استاندارد تغییر نکرده اما قطعاً بال عقب بزرگ و پوشش شیشه‌های عقب نظر افراد را به خود جلب خواهد کرد. آوانته دیزاین با اضافه کردن آکریلیک شفاف به خودرو میدان دید را نیز بهبود بخشیده است. این کیت همچنین چراغ‌ترمز را به محل دیگری منتقل کرده است.

این کیت فعلاً در مرحله مفهومی بوده اما رندرهای منتشر شده کیت مرحله دو را در رنگ زرد و کیت مرحله سه را با رنگ قرمز نشان می‌دهند. آوانته دیزاین می‌گوید طرفداران ابراز علاقه زیادی به این کیت کرده‌اند و احتمال تولید آن بالاست.

ادامه مطلب
معرفی تویوتا سوپرا نسخه 35 سالگی

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *