امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 تویوتا سوپرا GR GT4 50 Edition

تویوتا سوپرا GR GT4 50 Edition

تویوتا سوپرا GR GT4 50 Edition

پس از بازگشت مجدد تویوتا سوپرا در سال 2020، شرکت سازنده وقت را برای معرفی نسخه مسابقه‌­ای از این خودرو هدر نداد. سوپرا GR GT4 در همان سال رونمایی شد و تا پایان سال 2021، در تیراژ 50 دستگاه به فروش رفت.

”طیف خاصی از رنگ قرمز با جزئیات طلایی، نخستین ویژگی جالب توجه GR GT4 50 Edition است. “

اکنون قرار شده شش نمونه دیگر از این خودروی مسابقه­‌ای به نام GR GT4 50 Edition با تغییراتی گسترده نسبت به نسخه استاندارد سوپرا، وارد میدان شود.

با وجود طرح متمایز سپر جلو و باله بزرگ عقب، چهره GR GT4 50 Edition تفاوت زیادی با نسخه استاندارد سوپرا ندارد. البته شیشه­‌های کناری از هویت مسابقه‌ای این خودرو حکایت می­‌کند.

طیف خاصی از رنگ قرمز با جزئیات طلایی، نخستین ویژگی جالب توجه GR GT4 50 Edition است. این ترکیب رنگ در فضای کابین هم استفاده شده، ضمن ­این‌که صندلی‌­های اسپرت جدید به نشان OMP مزین شده و صندلی سرنشین هم به صورت استاندارد نصب شده است.

غیر از نشان 50 Edition، پلاک شماره تولید خودرو نیز روی داشبورد فیبرکربنی نصب شده است. علاوه‌براین‌ها باید به میله‌­های حفاظتی از جنس فولاد و البته حذف اکثر امکانات رفاهی خودرو اشاره کرد.

این کوپه مسابقه‌­ای نیروی خود را از پیشرانه 3 لیتری توربوشارژ شش سیلندر دریافت می­‌کند، که از ب‌ام‌و تامین شده است. 424 اسب­‌بخار قدرت این پیشرانه از طریق جعبه‌دنده اتوماتیک به محور عقب ارسال می­‌شود.

تویوتا سوپرا GR GT4 50 Edition

درباره قیمت تویوتا GR GT4 50 Edition فعلا اطلاعی در دسترس نیست. از زمان معرفی سوپرا GR GT4 50 Edition، این خودرو در بیش از 250 مسابقه شرکت داشته و موفق به کسب 36 پیروزی و 78 عنوان شده است.

ادامه مطلب
معرفی تویوتا سوپرا نسخه رنگ سفید مات

شرکت تویوتا به علاقمندان اطمینان داده که توسعه و تولید نسخه­‌های متفاوت از سوپرا GR GT4 و همچنین ارائه خدمات به نمونه­‌های فعلی این خودرو، در آینده ادامه می­‌یابد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *