امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 تغییرات پیشنهادی مدلیستا برای تویوتا لندکروزر 2022

تغییرات پیشنهادی مدلیستا برای تویوتا لندکروزر 2022

هر زمان که تویوتا محصول جدیدی را رونمایی کند، می­‌توان انتظار داشت که شرکت مدلیستا هم با فاصله­‌ای کوتاه اقدام به عرضه مجموعه‌­ای برای ارتقاء این محصول نماید.

تغییرات پیشنهادی مدلیستا برای تویوتا لندکروزر 2022

”فرم زاویه‌­دار محل چراغ مه‌شکن در سپر جلو و نصب دیفیوزر روی سپر عقب، باعث تزریق حس و حال اسپرت به تویوتا لندکروزر 2022 شده است.“

پس از رونمایی از نسل جدید تویوتا لندکروزر با پلتفرمی جدید و انبوهی از فناوری‌­ها، اکنون مدلیستا هم دست بکار شده و تغییراتی را برای بدنه جعبه­‌ای شکل این شاسی‌­بلند محبوب پیشنهاد داده است.

طرح جدید سپرهای جلو و عقب چندان انقلابی نیست، اما روی فرم ظاهری خودرو تاثیر گذاشته است. فرم زاویه‌­دار محل چراغ مه‌شکن در سپر جلو و نصب دیفیوزر روی سپر عقب، باعث تزریق حس و حال اسپرت به تویوتا لندکروزر 2022 شده است. رینگ‌های 21 اینچی مشکی براق یا مات را نیز نباید از نظر دور نگاه داشت.

مجموعه پیشنهاد شده برای تویوتا لندکروزر 2022 به همین موارد محدود مانده، ولی حقیقت این است که ایراد خاصی به طراحی کلی این شاسی­‌بلند بزرگ وارد نیست و فرم جعبه‌­ای بدنه آن، بخش مهمی از هویت لندکروزر را تشکیل داده است.

تغییرات پیشنهادی مدلیستا برای تویوتا لندکروزر 2022

نسل جدید لندکروزر با کد LC شناخته می‌شود و روی پلتفرم TNGA شکل گرفته است. پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر توئین توربو جایگزین نمونه 8 سیلندر 5.7 لیتری قبلی شده و 409 اسب­‌بخار قدرت و 650 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار این خودروی آفرودر قرار می­‌دهد.

طراحی فضای کابین لندکروزر 2022 هم تغییرات زیادی را تجربه کرده که از میان آن‌ها می‌­توان به نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی، شارژ بی‌سیم تلفن همراه و سایر موارد اشاره کرد.

ادامه مطلب
حراج لندکروزر متعلق به تام هنکس

با توجه به این‌که مدلیستا قبلاً اقدام به طراحی رکاب­‌های جانبی، باله عقب، برخی قطعات بدنه و حتی اعمال تغییراتی در فضای کابین لندکروزر نموده، انتظار می­‌رود در آینده نه چندان دور شاهد پیشنهاد تغییرات بیشتر برای لندکروزر 2022 از سوی این شرکت باشیم.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *