امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 کیت بدنه لیبرتی واک برای لندکروزر 2022

کیت بدنه لیبرتی واک برای لندکروزر 2022

کیت بدنه لیبرتی واک برای لندکروزر 2022

به فاصله کوتاهی پس از معرفی نسل جدید تویوتا لندکروزر، متخصصان شرکت لیبرتی‌واک هم برای عرضه کیت بدنه برای آن دست بکار شده‌اند.

”قطعات الحاقی به لبه گلگیرها، تغییری شایع در محصولات لیبرتی‌واک به شمار می‌آید، که در جدیدترین محصول این شرکت هم قابل مشاهده است.“

طراحی کاملاً جدید سپرهای جلو و عقب، جلوپنجره جدید، نوار مشکی حاشیه چراغ‌های جلو که این قطعات را به سپر و جلوپنجره متصل کرده، نشان Liberty Walk بین کاپوت و جلوپنجره و کاپوت فیبرکربنی، نخستین تغییراتی است که در همان نگاه اول می‌بینید.

قطعات الحاقی به لبه گلگیرها، تغییری شایع در محصولات لیبرتی‌واک به شمار می‌آید، که در جدیدترین محصول این شرکت هم قابل مشاهده است. با اضافه شدن این قطعات به بدنه تویوتا لندکروزر، عرض بدنه آن افزایش یافته و نمایی عضلانی به معرض نمایش درآمده است.

کیت بدنه لیبرتی واک برای لندکروزر 2022

غیر از باله سقفی در بالای شیشه عقب، یک باله هم به رنگ مشکی و در پایین شیشه قرار گرفته است، که در کنار دیفیوزر و خروجی­‌های متفاوت اگزوز، نمای اسپرت بخش عقب را تکمیل کرده.

بد نیست بدانید لیبرتی‌واک این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که این مجموعه قطعات را در پکیج­‌های متفاوت سفارش دهند. در ارزان‌ترین حالت، باله عقب، قطعات نمای جلو، لبه گلگیرها و خروجی‌­های جدید اگزوز را می­‌توان با قیمت 6270 دلار سفارش داد. قیمت این مجموعه به همراه جلوپنجره و هر دو باله عقب به 8580 دلار افزایش پیدا می­‌کند. با اضافه شدن کاپوت فیبرکربن به این مجموعه، باید 14080 دلار پرداخت شود. رینگ‌های مشکی رنگ چند پره دوتایی با طراحی اختصاصی لیبرتی‌واک هم با پرداخت 5500 دلار قابل سفارش است.

ادامه مطلب
تویوتا GR کرولا 2023 معرفی شد

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *