امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 نگاهی به تویوتا FJ کروزر روباز

نگاهی به تویوتا FJ کروزر روباز

نگاهی به تویوتا FJ کروزر روباز

تویوتا اف­‌جی کروزر به عنوان یکی از شاسی­‌بلندهای پرتوان شناخته می‌شود و در میان علاقمندان به طبیعتگردی، طرفداران زیادی دارد. البته با توجه به کاهش محسوس تقاضا برای نمونه­‌های صفر کیلومتر این خودرو در ایالات متحده و کانادا، تویوتا از ادامه فروش آن در این کشورها صرف‌نظر کرد و عرضه این خودرو به برخی مناطق مثل خاورمیانه محدود شده است.

تویوتا اف‌جی کروزر با کمک شرکتNewport Convertible Engineering در کالیفرنیا، به یک خودروی روباز با سقف پارچه‌ای برقی تبدیل شده است.“

البته همانطور که اشاره شد، اف­‌جی کروزر همچنان بخشی از متقاضیان خود را حفظ کرده و در بازار خودروهای دست­‌دوم اوضاع چندان بدی ندارد.

اما خودرویی که موضوع این مطلب قرار گرفته، در سال 2008 ساخته شده و توسط شرکت Newport Convertible Engineering در کالیفرنیا، به یک خودروی روباز با سقف پارچه‌­ای برقی تبدیل شده است. درواقع تاکنون 35 دستگاه اف­‌جی کروزر توسط موسسه مذکور به صورت روباز درآمده است.

تغییرات دیگری هم روی این شاسی‌­بلند قرمز تیره انجام شده که شامل میل تعادل بیل‌اشتاین، رینگ‌های 17 اینچی TRD، کنسول مرکزی قفل­دار، سیستم تعلیق بادی Airlift در محور عقب، آنتن TRD، بادگیر شیشه­‌های جانبی، ریموت روشن کردن پیشرانه، تایرهای Toyo و پارکابی­‌های فلزی با نشان FJ است.

نگاهی به تویوتا FJ کروزر روباز

تویوتا اف‌­جی کروزر درهنگام خروج از کارخانه، تجهیزات رفاهی استاندارد شامل قفل دیفرانسیل عقب، سپرها و لبه گلگیرهای مشکی، چرخ زاپاس بزرگ، روکش ضدآب صندلی­‌ها، کفپوش لاستیکی کابین و فضای صندوق، سیستم صوتی پخش CD با 9 بلندگو را به همراه داشته است.

براساس مدارکی که همراه با این خودرو ارائه می­‌شود، سقف پارچه­‌ای آن در همین اواخر یعنی ماه مارس 2021 با نمونه جدید تعویض شده است.

ادامه مطلب
عملکرد عالی لندکروزر 2022 در تست‌های تصادف

همچون سایر نمونه‌­های تویوتا اف‌­جی کروزر، این خودرو هم به پیشرانه 4 لیتری شش سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده که 239 اسب­‌بخار قدرت و 377 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 5 سرعته اتوماتیک و ترنسفر کیس دو سرعته به تمام چرخ‌ها منتقل می­‌کند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

1 دیدگاه

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *