امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 منع فروش نسل جدید لندکروزر تا یک سال

منع فروش نسل جدید لندکروزر تا یک سال

منع فروش نسل جدید لندکروزر تا یک سال

هرچند تویوتا لندکروزر در ایالات متحده با بی‌مهری مشتریان روبه‌رو شده و بازار این کشور را ترک کرده است، اما در سایر نقاط جهان همچنان با موفقیت تجاری روبرو است. بد نیست بدانید تنها در کشور ژاپن که عموماً به عنوان مهد خودروهای کوچک شناخته می­‌شود، تاکنون بیش از 22 هزار سفارش برای نسل جدید این خودرو با کد فنی LC300 به ثبت رسیده است.

”تویوتا برای رساندن LC300 به دست مصرف‌کنندگان واقعی و جلوگیری از اقدامات سودجویانه‌­ این قانون رو وضع کرده است!“

اما تویوتا در تصمیمی بی­‌سابقه، قصد دارد مشتریان لندکروزر 2022 را از فروش مجدد این خودرو منع کند. بنابر خبری که توسط نشریه ژاپنی Creative311 منتشر شده، مشتری باید مدارکی را امضاء کند و متعهد شود که تا 12 ماه پس از دریافت خودرو، آن را برای فروش مجدد به بازار وارد نکند. در صورت تخلف از این تعهد، مشتری موردنظر از امکان خرید مجدد محصولات تویوتا محروم خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که تویوتا به چه علت دست به این اقدام زده است، اما می‌­توان چند احتمال را مطرح کرد. نخستین مورد می­‌تواند به تلاش این شرکت برای رساندن LC300 به دست مصرف‌کنندگان واقعی و جلوگیری از اقدامات سودجویانه‌­ای مربوط باشد که ممکن است به علت محبوبیت این خودرو رخ دهد.

منع فروش نسل جدید لندکروزر تا یک سال

دلیل دوم، هراس مسئولان تویوتا از تملک لندکروزر جدید توسط افراد نااهل بوده، که ممکن است به واسطه صادرات این خودرو از خاک ژاپن اتفاق افتد. در حقیقت نگرانی تویوتا از احتمال استفاده گروه‌های تروریستی از این محصول جدید چندان بی‌دلیل نبوده چراکه پیش از این هم شاهد حضور نسل‌های قبلی لندکروزر و همچنین مدل هایلوکس در ناوگان گروه‌­های تبهکار بوده­‌ایم.

ادامه مطلب
دست نوازش آرکتیک تراکس بر سر لندکروزر 300

Creative311 همچنین از احتمال بروز دردسرهایی همچون شکایت قانونی یا دریافت خسارت برای برخی نمایندگی­‌های تویوتا خبر داده که لندکروزر 2022 را مجدداً به فروش رسانده­‌اند.

همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، برنامه­‌ای برای ورود لندکروزر 2022 به بازار ایالات متحده وجود ندارد، اما می‌­توان انتظار داشت که در آینده نزدیک این خودرو را با کمی تغییرات و به عنوان نسل جدید لکسوس LX در این کشور مشاهده کنیم.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *