امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی نسخه‌های آفرود از تویوتا تاکوما 2022

معرفی نسخه‌های آفرود از تویوتا تاکوما 2022

معرفی نسخه‌های آفرود از تویوتا تاکوما 2022

 

درحالی‌که علاقمندان خودروهای پیکاپ در انتظار رونمایی از نسل جدید تویوتا توندرا هستند، برادر کوچکتر این خودرو یعنی تاکوما برای سال 2022 بروزرسانی شده است. نکته مهم این‌که دو نسخه از این خودرو به نام‌های TRD Pro و تریل ادیشن (Trail Edition) هم به جمع سایر تریم‌های قابل انتخاب اضافه شده تا علاقمندان آفرود را به سوی خود جلب نماید.

”در نسخه‌های آفرود از تویوتا تاکوما 2022 به نام‌های TRD Pro و تریل ادیشن ارتفاع سیستم تعلیق افزایش یافته و از رینگ‌های 16 اینچی TRD استفاده شده است.“

از TRD Pro شروع کنیم که با افزایش 3.81 و 1.27 سانتی‌متری ارتفاع در محورهای جلو و عقب به میدان آمده است. نصب کمک­‌فنرهای Fox باعث شده زوایای ورود و خروج این پیکاپ به ترتیب به 36.4 و 24.7 درجه برسد، که بنابر اعلام تویوتا، نسبت به تاکوما TRD Pro مدل 2021 بیشتر شده است.

رینگ‌های 16 اینچی مشکی به همراه تایرهای چهارفصل ساخت گودیر، نشان TRD Pro روی بخش عقبی بدنه، نشان مشکی رنگ Tacoma در بخش پایینی در جلو، رنگ جدید زرد الکتریکی برای بدنه و ورودی هوای مشکی روی کاپوت، از دیگر تغییرات ظاهری تویوتا تاکوما TRD Pro برای سال جدید به شمار می‌­آید. لازم به ذکر است که مشتریان می‌­توانند این خودرو را با رنگ‌های مشکی میدنایت، خاکستری مگنتیک یا سفید متالیک هم سفارش دهند.

معرفی نسخه‌های آفرود از تویوتا تاکوما 2022

اما نسخه Trail Edition از تویوتا تاکوما به عنوان یک پیکاپ دوکابین به همراه قفل دیفرانسیل عقب، در جلوپنجره و روی رینگ‌های 16 اینچی خود به اجزای برنزی رنگ مزین شده است. افزایش ارتفاع این خودرو به ترتیب 2.8 و 1.27 سانتی‌متر در محورهای جلو و عقب بوده که زوایای حمله و خروج 34 و 23.6 درجه‌­ای را برای آن به ارمغان آورده است.

ادامه مطلب
رکوردشکنی تویوتا میرای

رنگ خاکستری Lunar Rock برای مدل 2022 اضافه شده درحالی‌که امکان سفارش با رنگ‌های سفید، سبز ارتشی و مشکی میدنایت نیز فراهم است. زیرسپری­‌های این مدل از نسخه TRD Off-Road به عاریت گرفته شده درحالی‌که در مواردی همچون طرح کاپوت و نشان‌های مشکی روی بدنه با TRD Pro مشترک است.

معرفی نسخه‌های آفرود از تویوتا تاکوما 2022

معرفی نسخه‌های آفرود از تویوتا تاکوما 2022

فروش هردو نسخه جدید از تویوتا تاکوما از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. فعلاً درباره قیمت این مدل‌ها خبری منتشر نشده ولی انتظار داریم تفاوت زیادی با مدل 2021 نداشته باشد. نسخه‌­های TRD Pro و Trail Edition تویوتا از تاکوما 2021، سال گذشته به ترتیب با قیمت 44,325 و 37,080 دلار به فروش می‌­رسید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *