امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 معرفی تویوتا یاریس GT7 ادیشن

معرفی تویوتا یاریس GT7 ادیشن

معرفی تویوتا یاریس GT7 ادیشن

شرکت تویوتا دست به همکاری مشترک با پلی‌استیشن زده تا طرفداران اسپانیایی این دو شرکت را خوشنود سازد. خودروساز ژاپنی قصد دارد نسخه‌ای ویژه از یاریس GR Sport هیبرید را به مناسبت ورود بازی جدید گرن‌توریسمو، به علاقمندان ارائه کند.

”تویوتا قصد دارد نسخه‌ای ویژه از یاریس GR Sport هیبرید را به مناسبت ورود بازی جدید گرن‌توریسمو، به علاقمندان ارائه کند.“

این خودرو که با نام یاریس GR Sport GT7 ادیشن معرفی شده، در تیراژ محدود یکصد دستگاه و به همراه یک کنسول بازی پلی‌استیشن 5، کپی بازی گرن‌توریسمو 7، یک دسته بی‌سیم DualSense و اشتراک سه ماهه پلی‌استیشن پلاس تحویل می­‌شود. نکته مهم این‌که یاریس GR Sport GT7 ادیشن و بازی گرن‌توریسمو 7، به صورت همزمان در چهار مارس 2022 وارد بازار می­‌شوند.

البته همکاری سونی پلی‌استیشن و تویوتا به همین نقطه ختم نشده است، چراکه تولیدکننده ژاپنی بازی به عنوان یکی از شرکای اصلی مسابقات Gazoo Racing در اسپانیا و پرتغال، در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. تویوتا یاریس GR RZ هم به صورت انحصاری برای شرکت در این مسابقات آماده شده است.

معرفی تویوتا یاریس GT7 ادیشن

معرفی تویوتا یاریس GT7 ادیشن

اما تویوتا هم در دومین دوره از مسابقات قهرمانی گرن‌توریسمو در اسپانیا نقش مهمی خواهد داشت، چراکه برنده این رقابت، یک دستگاه تویوتا یاریس GR Sport GT7 ادیشن را به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد.

غیر از همکاری تویوتا و پلی‌استیشن، اهدای PS5 به خریداران خودرو در اسپانیا، قبلاً هم سابقه داشته است، چراکه مشتریان فورد اکسپلورر در دسامبر 2020 نیز این دستگاه را دریافت کرده‌­اند.

ادامه مطلب
دست نوازش آرکتیک تراکس بر سر لندکروزر 300

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *