امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 لباس امداد بر تن Rav4

لباس امداد بر تن Rav4

کانسپت جدیدی که تویوتا لباس امداد بر تن Rav4 خود به اجرا درآورده، Mountain Rescue نام دارد. خودرویی که قصد دارد سبک جدیدی از محصولات امداد و نجات را به نمایش بگذارد. ابتدا قرار بود تویوتا این خودرو را در نمایشگاه توکیو رونمایی کند. ولی با توجه به شرایط فعلی قرار است که رونمایی آن آنلاین باشد.

”تویوتا می‌گوید روی این خودرو بیش از 1000 کیلوگرم تجهیزات را برای انجام وظایف امداد و نجات تعبیه شده است.“

کانسپت فوق دارای چند المان قرمز رنگ روی سپر جلو، سپرها و حتی ستون A است. هم‌چنین بخش جلویی خودرو به صورت کامل به رنگ مشکی مات درآمده است. روی سقف چراغ گردان LED و میله‌های اتصالی در چهار طرف دیده می‌شود. بقیه قسمت‌های بدنه نیز ترکیبی از رنگ آبی روشن و خاکستری و البته گرافیک‌های نوشتاری هستند.

طبیعی است که چنین خودرویی نسبت به سایر مدل‌های استاندارد، تحت فشار عملکردی بیشتر قرار بگیرد. به همین خاطر بوده که تویوتا تغییراتی در سیستم تعلیق آن ایجاد کرده و آن را تا حدودی بالاتر آورده است. حتی رینگ و تایر این خودرو نیز مخصوص خودروهای آفرود ویژه خدمت‌رسانی طراحی شده‌اند.

تویوتا می‌گوید روی این خودرو بیش از 1000 کیلوگرم تجهیزات را برای انجام وظایف امداد و نجات تعبیه شده است. بر حسب کارهایی که این خودرو باید انجام دهد، بلندگو، دوربین، سیستم لایدار و حتی یک پهپاد نیز در نظر گرفته شده است.

لباس امداد بر تن Rav4
لباس امداد بر تن Rav4

تویوتا راوفور کانسپت را حدود یک هفته دیگر در استان تویاما به نمایش عمومی می‌‌گذارد. استانی که در ابتدای سال جاری میلادی رکورددار بارش برف شد. به طوری که این اتفاق منجر به به چالش افتادن بسیاری از وسایل نقلیه این منطقه هم شد. به همین خاطر بود که به طرزی ناگهانی تقاضا برای خرید شاسی‌بلند در این شهر افزایش پیدا کرد.

ادامه مطلب
امداد خودرو تویوتا و هیوندای

نباید انتظار داشت که این خودرو به صورت تولید انبوه عرضه شود. اما خبر خوب این است که بخش TRD تویوتا یک نسخه سفارشی از راوفور را با قابلیت‌های مشابه در دست ساخت دارد.مترجم : نیما حدادی

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *