امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415
 بازآفرینی چهره لندکروزر J60 با کیت بدنه Renoca

بازآفرینی چهره لندکروزر J60 با کیت بدنه Renoca

بازآفرینی چهره لندکروزر J60 با کیت بدنه Renoca

برند Renoca که متعلق به یک تیونر ژاپنی به نام Flex Dream است، در بازآفرینی چهره خاطره‌­انگیز خودروهای قدیمی مهارت دارد. جدیدترین پروژه این شرکت، ارائه کیت قطعات برای سه نسل J80 و J100 از تویوتا لندکروزر و J90 از تویوتا پرادو است تا ظاهر این خودروها را به مدل قدیمی‌­تر ولی پرطرفدار J60 (1980) شبیه سازد.

”براساس خودرویی که به عنوان پایه و اساس ساخت J60 استفاده شود، کیت قطعات Renoca بین 20.300 تا 27.140 دلار هزینه اضافه به جیب مالک خودرو تحمیل خواهد کرد.“

نخستین گام در ایجاد تغییر، نصب جلوپنجره و چراغ‌های جلو از مجموعه قطعات OEM یا شرکتی اصلی است که به خوبی در کنار سایر قطعات قرار می­‌گیرد. مشتریان می‌­توانند چراغ‌ها را به صورت دایره‌­ای یا مربعی و جلوپنجره را با روکش مشکی یا کروم سفارش دهند.

در کنار این قطعات اصلی، کاپوت استیل، سپرهای سفارشی، گلگیرهای تغییریافته جلو به همراه مجموعه‌­ای از رینگ‌ها و همچنین رنگ‌های نوستالژیک برای بدنه این خودرو درنظر گرفته شده است.

بسته به خودرویی که برای تبدیل به J60 در اختیار Renoca قرار می‌­گیرد، در فضای داخلی با چهره‌­ای به مراتب مدرن­‌تر از J60 روبرو خواهید شد. اما تیونر ژاپنی مجموعه‌­ای از روکش‌های چرم یا پارچه‌­ای برای صندلی‌ها و فرمان سه شاخه چوبی متعلق به J80 را پیشنهاد کرده، ضمن ­این‌که نصب نمایشگر اطلاعات سرگرمی لمسی و افزایش راحتی سرنشینان هم از نظر دور نمانده است.

بازآفرینی چهره لندکروزر J60 با کیت بدنه Renoca

Renoca فعلاً هیچ پیشنهادی برای تغییر در مشخصات فنی تویوتا لندکروزرهای مشتاق تبدیل به J60 ارائه نکرده ولی کیت افزایش ارتفاع را می‌­توان با هزینه اضافه دریافت کرد. ریل سقفی را نیز می­‌توان سفارش داد تا در سفرهای بیراهه‌نوردی، قابلیت حمل بار را افزایش دهد.

ادامه مطلب
آمار فروش تویوتا در سال 2021 منتشر شد

براساس خودرویی که به عنوان پایه و اساس ساخت J60 استفاده شود، کیت قطعات Renoca بین 20.300 تا 27.140 دلار هزینه اضافه به جیب مالک خودرو تحمیل خواهد کرد. البته با سفارش موارد بیشتر، این مبلغ افزایش می‌­یابد.

بد نیست بدانید که غیر از تویوتا لندکروزر، مجموعه قطعات مشابه برای تویوتا هایس، تاون Ace و تویوتا Euro Box نیز توسط Renoca ارائه شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *