امداد خودرو تویوتا و لکسوس بصورت شبانه روزی | با ما تماس بگیرید : +982188507415

آمار فروش تویوتا در سال 2021 منتشر شد

آمار فروش تویوتا در سال 2021 منتشر شد

سال گذشته میلادی بسیاری از خودروسازان بزرگ دنیا به دلیل مشکلات فراوان در این صنعت، چالش‌هایی را در زمینه تولید و تحویل داشتند. برخی از آن‌ها بحران را بهتر مدیریت کردند و برتری نسبی را برایشان به ارمغان آورد. به نظر می‌رسد تویوتا تمام جزئیات کوچک را به درستی انجام داده و این کار به این خودروساز ژاپنی کمک کرد تا تاج فروش جهانی خودرو در سال 2021 را حفظ کند.

”این خودروساز نامدار سال گذشته موفق شد درمجموع 10 میلیون و 495 هزار و 548 دستگاه خودرو در سرتاسر دنیا به مشتریان تحویل دهد.“تویوتا به تازگی نتایج فروش خود در سال گذشته میلادی یعنی 2021 را منتشر کرده است. گزارشی که با توجه به بروز بحران تراشه، بسیاری منتظر انتشار آن بودند. این خودروساز نامدار سال گذشته موفق شد درمجموع 10 میلیون و 495 هزار و 548 دستگاه خودرو در سرتاسر دنیا به مشتریان تحویل دهد. این یعنی به راحتی فولکس‌واگن آلمان با رکورد فروش 9 میلیون و 305 هزار دستگاهی را پشت سر گذاشته است. این اعداد نشان‌دهنده رشد خالص 10.1 درصدی تویوتا بوده است. در حالی که فولکس‌واگن رشدی 4.5 درصدی را ثبت کرده است.

تویوتا طی یک بیانیه رسمی مطبوعاتی توضیح می‌دهد که تاثیر شیوع ویروس کرونا در سال 2020 نسبت به سال 2021 کمتر بوده که به این شرکت اجازه داد، تولید و فروش خود در این سال را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. با این حال، در این مرحله پیش‌بینی روند عرضه در 12 ماه آینده کمی دشوار است.

ادامه مطلب
تویوتا تاندرا Capstone معرفی شد

آمار فروش تویوتا در سال 2021 منتشر شد

آمار فروش تویوتا در سال 2021

گروه فولکس‌واگن نیز به نوبه خود برتعداد خودروهای برقی تحویلی سال 2021 تاکید کرد. به گفته این شرکت آلمانی، ماحصل عرضه کلیه خودروهای برقی تمام برندهای اصلی و زیرمجموعه تقریباً 2 برابر شده و به 452 هزار و 900 دستگاه رسیده، که نشان‌دهنده سهم 5.1 درصدی از کل خودروهای تحویلی این شرکت آلمانی است.

هنوز خیلی زود است تاج بزرگ‌ترین خودروساز جهان را به تویوتا اعطا کنیم، چراکه هم‌چنان آمار نهایی و تکمیلی جنرال‌موتورز و استلانتیس منتشر نشده است. با این حال می‌دانیم که برای اولین‌بار در 9 دهه گذشته، تویوتا توانست جنرال‌موتورز را در بازار آمریکا شکست دهد که این می‌تواند نشان‌دهنده وضعیت موجود در سطح جهانی باشد.

مترجم : نیما حدادی

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *